• Testējam Škoda Octavia ar dabasgāzi — cik izdosies ietaupīt?

    Auto
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    22. februāris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    7/9Modeļu piedāvājums

    Modeļu piedāvājums

    Škoda ir viens no retajiem zīmoliem, kas piedāvā nevis vienu vai divus, bet pat trīs atšķirīgus modeļus ar CNG dzinējiem.

    Salīdzināsim CNG, dīzeļdzinēju un benzīna versiju cenas:

    • Ar CNG aprīkots Octavia Combi maksās no 22 500 eiro, dīzeļa versija no 23 035 eiro, bet benzīns no 20 335 eiro.
    • Kompaktais Scala hečbeks ar CNG pieejams no 16 050 eiro, dīzeļa versija no 19 150 eiro, bet benzīns no 15 350 eiro.
    • Jaunais Kamiq G-TEC maksā no 16 700 eiro, dīzeļa versija no 19 560 eiro, bet benzīns 15 700 eiro.

    Scala un Kamiq gadījumā dīzeļdzinēji ir par aptuveni 3000 eiro dārgāki kā CNG, automātiski zaudējot ekonomisko pievilcību. Octavia gadījumā dīzelis ir nedaudz dārgāks, taču CNG būs pieejams tikai universāla versijā.

    Visos trīs gadījumos benzīna motors ir par 1000 – 2200 eiro lētāks, taču katri 100 km izmaksās par aptuveni 3,60 eiro dārgāk kā CNG automašīnai. Jo vairāk ar CNG brauksiet, jo ātrāk tas kļūs par izdevīgāku izvēli. Aktīvākie braucēji pēc pirmajiem 30 000 km jau būs ietaupījuši aptuveni 1000 eiro.

    Karoq, Kodiaq un Superb dabasgāzes versijas pagaidām nav pieejamas.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē