• Šobrīd

    weather img

    Rīga +11°C

    Prezentēts modernizētais Peugeot 3008 ar nakts redzamību

    Krosovers
    Auto Bild
    Auto Bild
    1. septembris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Kopš Peugeot 3008 ienākšanas tirgū 2016. gadā, arī Latvijā iecienītais modelis ir saražots vairāk nekā 800 000 eksemplāros. Krosoveram ir ievērojami pārdošanas panākumi gan Eiropā, gan citur pasaulē, tas ir saņēmis vairāk nekā 60 dažādu starptautisku godalgu tostarp prestižo Eiropas Gada auto 2017 titulu.

    Jauns dizains

    Jaunais krosovers ieguvis dekoratīvo resti bez rāmja un pārveidotus priekšējos lukturus, kas jau standarta aprīkojuma līmenī ir pieejami ar LED gaismas tehnoloģiju. Uzmanības vērta ir arī jaunā funkcija Foggy Mode, kas ir aizstājusi atsevišķos miglas lukturus un ir integrēta priekšējos lukturos.

    Līdzīgi kā citiem jaunajiem modeļiem, motora pārsega priekšpusē ir pievienota modeļa monogramma. Lauvai raksturīgais agresīvais priekšējo lukturu dizains ir viens no pašreizējā Peugeot stila atpazīstamākajiem elementiem, konkurentu vidū izceļoties ar savu drosmīgo formu.

    Vieda tehnoloģija

    Ekskluzīvi šajā segmentā, modeli var pasūtīt ar nakts redzamības iekārtu NightVision. Funkcija tumsā un sliktā redzamībā identificē gājējus un dzīvniekus jau 200–250 m attālumā – pirms tie nonāk vadītāja redzamības zonā, turklāt infrasarkans grafisks iespējamo draudu attēls tiek atainots uz digitālā indikatoru paneļa.

    Kā jaunums papildaprīkojumā ir pieejama arī adaptīvā kruīza kontrole ar apstāšanās funkciju (ACC Stop and Go), joslas saglabāšanas asistents, jaunās paaudzes uzlabota automātiskā ārkārtas bremzēšanas sistēma, kā arī uzlabota ceļazīmju atpazīšana.

    Benzīns/dīzelis/hibrīds

    Peugeot 3008 benzīna dzinēju klāstā joprojām ir pieejams 3 cilindru PureTech 1,2 litru dzinējs ar 130 ZS jaudu un 6 pakāpju manuālo vai 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Jaudīgāku braukšanas pieredzi sniedz 4 cilindru PureTech 1,6 litru benzīna dzinējs ar 180 ZS jaudu un automātisko pārnesumkārbu.

    No dīzeļa dzinējiem piedāvājumā ir 4 cilindru dzinēji ar 1,5 litru darba tilpumu, 130 zirgspēku jaudu, 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu un 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

    Līdz šim jaudīgākais Peugeot sērijas modelis būs Peugeot 3008 pilnpiedziņas krosovers ar hibrīda piedziņu un 300 zirgspēkiem.

    Peugeot HYBRID4 ir uzlādējams hibrīds, kura elektriskais braukšanas apjoms ir līdz 59 km (WLTP).

    Piedāvājumā ir arī PEUGEOT HYBRID 225 ZS priekšējās piedziņas modelis, kurš saskaņā ar WLTP mērījumu rezultātiem ar 100 % elektrību nobrauc līdz 56 km.

    Atšķirībā no citiem automobiļiem ar pašuzlādes hibrīda motoriem, Peugeot uzlādējamam hibrīdam ir pietiekami liels elektriskais braukšanas apjoms, lai savus ikdienas braucienus pilsētā varētu veikt 100 % ar elektrības spēku.

    Peugeot 3008 HYBRID4 ir jaudīgs, bet ļoti ekonomisks pilsētas krosovers, kas 0–100 km/h paātrinājumu nodrošina 5,9 sekundēs. Automobilī ir kombinēts 200 ZS (147 kW) PureTech benzīna dzinējs un divi elektromotori: 110 ZS (81 kW) ar e-EAT8 automātisko pārnesumkārbu savienots elektromotors automobiļa priekšpusē, kā arī 112 ZS (83 kW) ar aizmugures tiltu savienots elektromotors automobiļa aizmugurē.

    225 zirgspēku (165 kW) 3008 HYBRID versija apvieno 180 zirgspēku (132 kW) PureTech benzīna motoru ar 110 zirgspēku (vai 80 kW) elektromotoru.

    Uzlādējamo hibrīdu uzlāde ir ātra un vienkārša – pilnai uzlādei ar 7,4 kWh lādētāju nepieciešama 1 stunda un 45 minūtes.

    Jauns i-Cockpit

    Jaunais 12,3 collu digitālais indikatoru panelis ir pilnībā pielāgojams un konfigurējams, kā arī atjauninātā ekrāna tehnoloģija nodrošina labāku kontrastu un lasāmību. 10 collu HD skārienjutīgais ekrāns sadarbojas ar septiņiem elegantiem slēdžiem, ar kuriem ir tieša piekļuve vairākām komforta funkcijām, piemēram, radio, klimata kontrolei, tālrunim, navigācijai ar balss vadību, transportlīdzekļa iestatījumiem, mobilajām lietotnēm un avārijas gaismām. Kontakta hibrīdam ir arī īpašs taustiņš, kas nodrošina piekļuvi elektrisko funkciju izvēlnei.

    Peugeot 3008 versijām ar automātisko pārnesumkārbu un iekšdedzes dzinēju tagad standarta aprīkojumā ir taustiņš, kas ļauj izvēlēties parastu, sporta un ekonomisku braukšanas režīmu. Versijās ar hibrīda dzinējiem šis viduskonsolē esošais taustiņš ļauj izvēlēties starp elektrisko, hibrīda, sporta un pilnpiedziņas (tikai HYBRID4 300hp) braukšanas režīmiem.

    Atjaunināti aprīkojuma līmeņi

    Jaunajam Peugeot 3008 uzlabota arī aprīkojuma līmeņu struktūra, ar kuru pirmo reizi iepazīstināja, ienākot atjauninātajam Peugeot 308. Jaunā aprīkojuma līmeņu sistēma sastāv no trim pamata aprīkojuma līmeņiem un trim tos papildinošām paketēm, kas ļauj vienkāršāk papildināt aprīkojuma līmeni.

    Piemēram, Peugeot 3008 GT ar augstāko aprīkojuma līmeni var papildus pasūtīt Black paketi, kuras ekskluzivitāti uzsver spīdīgi melnas virsbūves detaļas, 19” alumīnija diski ar dimanta griezuma melnām detaļām, brīvroku aizmugures lūkas atvēršanas funkcija, masāžas sēdekļi, Black Diamond jumts un FOCAL® HiFi skaņas sistēma.

    Jaunais Peugeot 3008 nonāks Eiropas tirgū 2020. gada beigās.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

     

    Veselība - Parūpējies par savu sirdi!

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Privātā Dzīve

    Vairāk

    Ieva

    Vairāk

    Mans Mazais

    Vairāk

    Māja un Dārzs

    Vairāk

    AutoBild.lv

    Vairāk

    Astes

    Vairāk

    Klubs

    Vairāk

    Santa+