Pajero elektriskais pēctecis? Ženēvā prezentēts Mitsubishi Engelberg Tourer!

Hibrīds
Auto Bild
12. marts

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto
89. Ženēvas starptautiskajā autoizstādē prezentēts Mitsubishi konceptauto – Engelberg Tourer. Potenciālais Pajero pēctecis aprīkots ar Mitsubishi Motors Corporation (MMC) izstrādāto PHEV Plug-in hibrīda sistēmu un 4WD pilnpiedziņas sistēmu. Tāpat japāņu kompānija demonstrēja Dendo Drive House (DDH) – jaunu enerģijas ekosistēmu, kas ļaus īpašniekam ģenerēt, glabāt un pārvietot enerģiju automātiski starp automobili un mājokli.

Konceptauto nosaukums cēlies no ir plaši pazīstama slēpošanas kūrorta Šveices centrālajā reģionā, kur var baudīt krāšņus panorāmas dabas skatus, kā arī izjust sportisku prieku labi koptajās slēpošanas trasēs vai azartiskajos ārpus trases nobraucienos, kas pieejami freestyle un freeriding stilu slēpotājiem un snovborda braucējiem.

Dizains

Atklājot konceptu, Mitsubishi jaunā SUV salonu raksturo kā ietilpīgu un komfortablu, turklāt tam piemīt augsta līmeņa kvalitāte un funkcionalitāte, kur viss ir izveidots ar rūpīgu uzmanību pret detaļām. Aktīva dzīvesstila cienītājus šajā apvidus automobilī iepriecinās tāds aprīkojums kā, piemēram, LED miglas lukturi, kas uzstādīti pie automātiski atveramā un aizveramā jumta bagāžnieka un zem priekšējo un aizmugures bamperu aizsargiem.

Tehnika

Engelberg Tourer aprīkots ar MMC Twin Motor PHEV Plug-in sistēmu, kas izstrādāta Outlander PHEV modelī. Tā pamatā ir PHEV sistēmai radītais četrcilindru 2,4 litru benzīna dzinējs. Hibrīda režīmā šis motors darbojas kā jaudīgs ģenerators, sasniedzot augstu reģenerācijas pakāpi, savukārt lielāks tilpums ļauj darboties klusāk un ar mazāku degvielas patēriņu. Lai uzlabotu efektivitāti, Engelberg Tourer aprīkots ar tādām patēriņa samazināšanas tehnoloģijām kā radiatora režģa aizvirtņi, kas ļauj samazināt gaisa pretestību.

PHEV sistēmas 20 kWh akumulators uzstādīts zem grīdas automobiļa vidusdaļā, bet elektromotori uzstādīti gan priekšā, gan aizmugurē. Pateicoties šādam risinājumam, konceptauto salons būs piemērots ģimenēm, lepojoties ar lielu ietilpību un trim sēdekļu rindām.

Ražotājs atklāj, ka konceptauto spēkos ir mērot lielu distanci, ļaujot doties izbraukumos ārpus pilsētas uz vietām bez uzlādes infrastruktūras.

Braukšanas attālums EV (elektriskajā) režīmā ir vairāk par 70 km (WLTP ciklā), un ar pilnībā uzlādētu akumulatoru un pilnu degvielas tvertni tas var nobraukt kopējo attālumu pāri 700 km (WLTP)

Pilnpiedziņa

Mitsubishi apgalvo, ka futūristiskais apvidnieks atspoguļo Mitsubishi raksturu, paužot uzticamību un spējas pieveikt ikvienu pārbaudījumu. Lai veiksmīgāk pieveiktu kalnu ceļus un citas grūtības, Engelberg Tourer ieguvis patstāvīgo 4WD pilnpiedziņas sistēmu. Izmantojot Lancer Evolution modeļu sērijā uzkrāto pieredzi, ar Active Yaw Control (AYC) sistēmas palīdzību tiek pielāgots griezes momenta sadalījums priekšējo riteņu starpā.

Šie komponenti darbojas kopā ar Super All-Wheel Control (S-AWC) sistēmu, kas nodrošina uzlabotu veiktspēju – paātrinājumu, braukšanu pagriezienos, apstāšanos -, individuāli kontrolējot bremzēšanas spēku pie katra riteņa un priekšējā un aizmugures motora jaudu.

Pilnveidojot gaitas un braukšanas īpašības, Twin Motor 4WD transmisija sadalīs griezes momentu priekšējo un aizmugures riteņu starpā. Tas arī uzlabo stabilitāti, mazinot riteņu slīdēšanu uz ceļiem bez seguma vai apsnigušiem. Tāpat vadītājs varēs izjust elektriskā motora piedziņai raksturīgo paātrinājuma sajūtu, kas nekavējoties ģenerē maksimālo griezes momentu.

Uzraudzīs reālo situāciju

Jaunums ir arī Connected Car System jeb automobiļa komunikāciju sistēma. Tiklīdz vadītājs ievada iebūvētajā navigācijas sistēmā galamērķa koordinātes, Connected Car System ar informācijas par laika apstākļiem, temperatūru, topogrāfiju, satiksmes un ceļa virsmas apstākļiem palīdzību izvēlas optimālo braukšanas režīmu un pielāgo griezes momenta sadalījumu ar piedziņas akumulatora enerģijas pārvaldības un S-AWC sistēmas palīdzību.

Gudrāka enerģija

Paralēli jaunajam konceptauto, Mitsubishi prezentēja arī Dendo Drive House (DDH) sistēmu komplektu. Tajā iekļauti EV/PHEV, divu virzienu lādētājs, saules enerģijas paneļi un mājas akumulators, un tas ir paredzēts lietošanai mājās. Šis pakalpojums būs pieejams Mitsubishi dīleru punktos, un tajā apvienota sistēmas komponentu pārdošana, uzstādīšana un pēcpārdošanas uzturēšana.

Šis komplekts ļauj klientam uzlādēt savu EV/PHEV mājās ar saules enerģiju un piegādāt elektrību mājai no sava EV/PHEV.

DDH sniedz klientam tādus ieguvumus kā elektrības izmaksu ietaupījums un ārkārtas strāvas avota nodrošināšana.

DENDO Drive House (DDH) svarīgākie ieguvumi

  • DDH sistēma nodrošina ievērojamus izmaksu ietaupījumus. Klients var samazināt degvielas izmaksas, dienas laikā ģenerējot elektrību ar saules enerģijas paneļiem EV/PHEV un mājas glabāšanas akumulatoru uzlādei, savukārt naktī tas var samazināt elektrības izmaksas, ar divu virzienu lādētāja palīdzību piegādājot mājoklim strāvas padevi no EV/PHEV.
  • Klients var dot savu ieguldījumu oglekļa izmešu apjoma samazināšanas centienos, izmantojot ar saules enerģijas paneļiem ģenerētu elektrību mājas ierīču darbināšanai vai nodrošinot strāvu EV/PHEV darbināšanai.
  • DDH nodrošina ārkārtas strāvas avotu, kas var piegādāt strāvu no EV/PHEV vai glabāšanas akumulatora mājas ierīču darbināšanai.
  • DDH tiks piedāvāts kā pilns komplekts Mitsubishi dīleru punktos, atvieglojot klientam visu sistēmas komponentu iegādi.

 

 

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs