Modernizētais Fiat Ducato iegūst deviņpakāpju automātu un elektrisko versiju

Aktuāli
Auto Bild
Auto Bild
19. februāris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto
Auto ražotājs Fiat Professional ir atjauninājis savu populārāko komercauto modeli Fiat Ducato. Lielākās izmaiņas slēpjas aiz atjaunotā auto dizaina – tam ir jauns dīzeļdzinējs un deviņpakāpju automātiskā pārnesumkārba.

«Klientiem, kas pārvalda komercauto parkus, nepieciešams labs braukšanas sniegums un efektīvi transporta risinājumi. Redzot Lietuvas pieredzi, kur Fiat Professional sadarbojas ar lielākajiem pasta un medicīnas nozaru pārstāvjiem, kā arī vadošajām pasažieru pārvadājumu kompānijām, mēs redzam lielu potenciālu arī Latvijas tirgū,» stāsta Zane Plostniece, SIA Autobrava pārstāve.

Deviņu pārnesumu ātrumkārbas priekšrocības

2020. gada Ducato modelis aprīkots ar jaunu dīzeļa dzinēju un deviņu ātrumu automātisko pārnesumkārbu, piedāvājot pircējiem uzlabotus efektivitātes un ekoloģiskos rādītājus. Zem motora pārsega tam darbojas jauns un lielāks 2,3 litru Multijet 2 dīzeļa turbopūtes motors, kas ir atbilstošs jaunākajiem Euro 6d-Temp emisiju standartiem. Modelis būs pieejams četrās jaudas versijās: 120, 140, 160 un 180 ZS.

Jaunajam Ducato pieejama deviņpakāpju automātiskā pārnesumkārba, kāda komercauto mašīnai piešķirta pirmo reizi un pieejama gandrīz visās, izņemot vājāko dzinēju versijās. Deviņu ātrumu automātiskajai pārnesumkārbai tradicionālais sajūgs ir aizvietots ar griezes momenta pārveidotāju, lai tas būtu pēc iespējas uzticamāks.

«Varākus gadus automašīnu ražotāji ir sacentušies, kurš pievienos vairāk pārnesumus pārnesumkārbai. Tomēr komercauto transportlīdzekļu tirgū sešpakāpju pārnesumkārbas aizvien ir standarts. Varam lepoties, ka tieši Fiat Professional bija pirmie, kas iepazīstināja ar deviņu ātrumu automātisko pārnesumkārbu. Modernās tehnoloģijas nodrošina ārkārtīgi ātru un gludu pārnesumu maiņu, turpretī lielāks pārnesumu skaits un īsāka pārnesumu attiecība dod iespēju efektīvāk izmantot iekšdedzes dzinēju. Īsā pārnesumu attiecība vienmēr notur dzinēju optimālā ātruma diapazonā, tādējādi sniedzot labāku dinamiku, vienmērīgāku vilci un uzlabotu efektivitāti,» skaidro Plostniece.

Daudzveidība

Jaunā Fiat Ducato vadītājiem būs iespēja izvēlēties starp trim braukšanas režīmiem: Normal, Eco, kas mazinās gāzes pedāļa reakciju un pārslēgsies augstākos pārnesumos, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti, un Power, kas pārslēgs pārnesumus agresīvāk, noturot dzinēju maksimālā jaudas diapazonā un saasinās gāzes pedāļa reakciju.

Tāpat jaunā Ducato modeļa komplektācijā iespējams iekļaut arī dažādas modernās drošības tehnoloģijas, piemēram, aklo punktu asistentu (Blind spot assist), autonomo bremzēšanas sistēmu jeb pilnu bremžu vadību (Full Brake Control) un aizmugurējā šķērsceļa (Rear Cross Path) atrašanas sistēmu, kas brīdina par citiem transportlīdzekļiem, kas tuvojas no Ducato aizmugurējiem sāniem un spēj aizsargāt no nelielām sadursmēm, manevrējot stāvlaukumos.

Arī vadības panelī ieviesti dažādi noderīgi jauninājumi, piemēram, jauna multimediju sistēma, kas uzstādīta kopā ar septiņu collu skārienjūtīgu ekrānu un atbalsta Apple CarPlay un Android Auto.

Tāpat šogad būs pieejama vēl viena jauna Ducato versija – pilnīgi elektrisks Fiat Ducato. Fiat Ducato Electric būs 90 kW jauda un elektriskais dzinējs, kas sasniegs 280 Nm griezes momentu. Tas būs pieejams ar dažādu izmēru baterijām, kas sniegs iespēju veikt no 220 līdz pat 360 kilometru distanci.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+