Latvijā ieradies Mazda3 sedans ar jauno Skyactiv-X dzinēju

Mazda
Auto Bild
3. jūlijs, 2019
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto
Elegantais Mazda3 sedans jau ir ieradies Mazda salonā. Turklāt iespējams jau pasūtīt versiju ar Skyactiv-X dzinēju un saņemt jau rudenī.

Mazda3 sedans ar Skyactiv-G benzīna dzinēju Latvijā maksā, sākot no 21 590 Eiro, savukārt versija ar Skyactiv-X – sākot no 24 590 Eiro. Jāatzīmē, ka visas cenrādī norādītās Mazda3 modifikācijas, neatkarīgi no dzinēja, tiek komplektētas ar mild hybrid tipa hibrīda spēkstaciju, kurā integrēts 6 kW jaudas starteris-ģenerators.

Skyactiv-X dzinējs atšķiras ar to, ka tajā izmantota Mazda patentētā Spark Plug Controlled Compression Ignition (SPCCI) tehnoloģija, kas ļauj kombinēt benzīna dzinējā izmantoto degmaisījuma aizdedzināšanu ar aizdedzes sveci un dīzeļdzinējā izmantoto degvielas pašaizdegšanos spiediena izraisītās augstās temperatūras ietekmē. Tas ir pirmais tāda koncepta sērijveida dzinējs pasaulē.

Dzinējam vajadzētu nodrošināt benzīna dzinēja jaudu pie augstiem apgriezieniem un dīzeļdzinēja vilkmi zemu apgriezienu diapazonā. Divu litru darba tilpuma Skyactiv-X jauda sasniedz 180 ZS, bet griezes moments – 224 Nm. Tostarp, WLTP ciklā šis dzinējs uz 100 km patērē, sākot no 4,6 l benzīna, savukārt tā oglekļa dioksīda emisija sasniedz 96 g/km.

Nedaudz pieticīgāki parametri raksturo citu Latvijas pircējiem piedāvājamo benzīna dzinēju – labi pazīstamo 2 litru darba tilpuma Skyactiv-G, kas ģenerē 122 ZS. Tā degvielas patēriņš uz 100 km vidēji sasniedz, sākot no 5,6 l.

Mazda3 tiek ražota, izmantojot jauno SKYACTIV-Vehicle Architecture platformu, kuru radot, tika ņemts vērā galvenais SKYACTIV filozofijas princips – automašīnai jābūt ērtai, it kā vadītāja ķermeņa turpinājumam. Mazda inženieri atzīst, ka konstruējot šasiju un vadītāja darba vietu, īpaši daudz uzmanības tika veltīts cilvēka mugurkaula un iegurņa izpētei – mērķis ir bijis ideāls ķermeņa stāvokļa balanss, braucot dažādos apstākļos.

Balansu palīdz sasniegt arī Mazda G-Vectoring vilkmes sadales sistēma, kas pirms pagriezieniem imitē bremzēšanu un svara pārcelšanu uz velkošajiem riteņiem.

Papildu komfortu pasažieriem sniedz virsbūves izolācija – biezie stikli un speciāls vibrācijas absorbējošs salona paneļu pildījums, kas nodrošina  ārējo skaņu izolāciju. Toties klusumā ar dzidru noti ieskanas augstākās kvalitātes Bose audio sistēma.

Sedana bagāžas nodalījuma tilpums – 460 litru. Noliecot aizmugurējos sēdekļus, tas palielinās līdz 1138 litriem. Pircējiem tiek piedāvāts izvēlēties no četriem dažādas komplektācijas līmeņiem – Vision, Vision Plus, Dynamic un Luxury.

 

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

 

 

Noderīgi un interesanti

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs