Jaunais Bentley Bentayga Hybrid50km ar elektrību

Hibrīds
Auto Bild
Auto Bild
8. janvāris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto
Ar jauno Bentayga Hybrid, kas ir viens no diviem šogad plānotajiem jaunajiem PHEV modeļiem, Bentley spēris nākamo soli Beyond100 stratēģijas izpildē. Tā paredz līdz 2026. gadam pilnībā pāriet tikai uz hibrīda un elektro piedziņas modeļu klāstu. Bentayga Hybrid seko nesen prezentētajiem Bentayga V8 un Bentayga Speed, un Bentley uzskata, ka tieši Bentayga Hybrid kļūs par vispārdotāko modeļa versiju.

“Bentayga Hybrid ir nākamais solis Bentley, kļūstot par pasaulē vadošo ilgtspējīgas luksusa mobilitātes kompāniju. Bentley no luksusa automašīnu ražotāja ar 100 gadu vēsturi kļūs par ilgtspējīga un pilnībā ētiska luksusa paraugu. Bentayga Hybrid ir pirmais modelis, kas aizsāk kompānijas noteikto Beyond100 stratēģiju”, tā Adrians Halmarks, Bentley Motors valdes priekšsēdētājs.

Jaunā Bentayga Hybrid elektrizēto spēka agregātu viedo trīs pamatkomponentes. 17.3kWh litija akumulators ar 168 atsevišķām šūnām, kura pilnai uzlādei nepieciešamas vien divas stundas. Elektromotors ar 94kW (125Zs) jaudu un 350Nm griezes momentu, kas atrodas starp pārnesumkārbu un iekšdedzes dzinēju. Kā arī 3.0 litru V6 biturbo dzinējs ar 449Zs jaudu un 700Nm griezes momentu.

Analizējot pirmās paaudzes Bentayga Hybrid lietošanas datus secināts, ka 90% auto īpašnieki to lieto ikdienā un gandrīz visi mēdz izmantot elektrisko braukšanas režīmu. Turklāt vairāk kā puse ikdienas braucienu ir īsāki par 50km, kas praksē nozīmē, ka tie var tik veikti tikai elektriskajā režīmā.

Jaunajam Bentayga Hybrid ir trīs braukšanas režīmi: EV Mode (elektriskais režīms), Hybrid Mode (hibrīda režīms) vai Hold Mode (jaudas režīms). Iedarbinot automašīnu automātiski tiek aktivizēts elektriskais režīms. Brauciena laikā akseleratora pedāļa spiešanas pretestība mainās pārejot no elektriskā uz hibrīda režīmu, tādejādi palīdzot vadītājam braucienu veikt tikai elektriskajā režīmā, ja viņš to vēlas. Hibrīda sistēmas efektivitātes palielināšanai tiek izmantoti arī navigācijas dati.

Tuvojoties krustojumam vai nepieciešamībai samazināt braukšanas ātrumu, viegla akseleratora pedāļa vibrācija informēs vadītāju aicinot jau savlaicīgi atlaist pedāli un plūdeni samazināt ātrumu, vienlaikus nodrošinot enerģijas reģenerāciju bremzējot. Ievadot brauciena galamērķi, automašīna automātiski izmantos katram brauciena posmam atbilstošāko režīmu, nepārtraukti nodrošinot maksimāli efektīvu akumulatoru uzlādi, lai uzkrāto elektroenerģiju izmantotu tur, kur tas ir vislietderīgāk, piemēram pilsētā.

Vidējais Bentayga Hybrid degvielas patēriņš (NEDC) ir 3.3 litri uz 100 kilometriem nodrošinot 862 km kopējo brauciena attālumu. Tikai elektriskajā režīmā Bentayga Hybrid spēj veikt līdz 50 kilometru lielu attālumu un sasniegt maksimālo ātrumu 135 km/h.

Jaunā Bentayga dizains ir pilnībā atjaunināts salīdzinājumā ar iepriekšējo paaudzi. Automašīnas priekšdaļā lielāks radiatora režģis un jaunie LED matricu lukturi nodrošina vēl pašpārliecinātāka SUV veidolu. Iespējams būtiskākās izmaiņas ir automašīnas aizmugurē, kur Bentayga, tāpat kā Continental GT, ir ieguvis modernāka dizaina elipses formas aizmugurējos lukturus. Bagāžas nodalījuma durvis ir visas automašīnas platumā un numurzīme ir pārvietota uz aizmugurējā bampera, atvēlot prominentu vietu Bentley markas logo.

Bentayga izsmalcinātais salons, kas kļuvis par vispāratzītu luksusa SUV interjera etalonu, ieguvis jaunu durvju un stūres apdari, kā arī jaunus, vēl ērtākus sēdekļus. Jaunais Bentayga standartā ir pieejama piecu sēdvietu izpildījumā, kurā jauns aizmugures sēdekļa rāmis ļāvis divkārt palielināt sēdekļa atzveltnes atlaišanas leņķi. Savukārt speciāli pasūtamajā četru sēdvietu izpildījumā ar diviem atsevišķiem aizmugures sēdekļiem, kas atdalīti ar centrālo konsoli, vieta pasažieru ceļu zonā palielināta par 30mm ar paceltu atzveltni un par 100mm ar nolaistu atzveltni.

Nākamās paaudzes informācijas un izklaides sistēma lepojas ar īpaši augstas izšķirtspējas 10.9 collu skārienjūtīgu centrālo ekrānu un pilnībā digitālu instrumentu paneli. Aizmugurē sēdošajiem tagad ir pieejams jauns skārienjūtīgs tālvadības ekrāns. Standarta aprīkojumā ir iekļauti bezvadu Apple Car Play un Android Auto, kā arī USB-C pieslēguma vietas. Sistēmā ir jau iebūvēta SIM karte, kas nozīmē, ka datu saņemšanai un My Bentley pakalpojumiem vairs nav nepieciešams pieslēgts vadītāja tālrunis.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+