FOTO: Atzīmējot Škoda importētāja Auto 100 jubileju, Latvijā ierodas Vision RS koncepts

Auto tirdzniecība
2. oktobris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto
No 2017. gada oktobra par ŠKODA zīmola attīstību Latvijā rūpējas Auto 100 Latvijas filiāle. Kļūstot par ŠKODA auto izplatītāju Latvijā, jau sākotnēji tika izvirzīti ambiciozi mērķi. Pirmkārt, tirgus pieprasījumam pozicionēt ŠKODA modeļu gammu, restrukturizējot to. Otrkārt, nodrošināt zīmola aktivitātes, kas veicinātu ŠKODA atpazīstamību. Treškārt, pakāpeniski attīstīt spēcīgu, atraktīvu partnera tīklu, nodrošinot produkta un servisa pieejamību gan Rīgā, gan Latvijas reģionos.

“Atskatoties uz divu gadu laikā padarīto, esam gandarīti par līdz šim paveikto, kā arī mērķtiecīgi turpinām strādāt pie nākotnes plānu realizācijas – turpmāk attīstīt un stiprināt partneru tīklu gan galvaspilsētā, gan reģionos, kā arī nodrošināt tirgus pieprasījumam atbilstoši pozicionētu produktu gammu” komentē Auto 100 Latvijas filiāles vadītājs Māris Jansons.

Restrukturizējot ŠKODA izplatīšanas modeli Latvijas tirgū, 2017.gada rudenī darbu uzsāka ŠKODA pirmais un tolaik vienīgais pilna pakalpojuma klāsta dīleris Latvijā – GREEN MOTORS, Rīgā, Krasta ielā 5. Jau 2018. gada laikā klientiem tika piegādātas vairāk nekā 1000 ŠKODA automašīnas, nostiprinot ŠKODA zīmolu Latvijas tirgū TOP3 pārdotāko zīmolu vidū. 2018. gada rudenī dīleru tīklam pievienojās dīleris Valmierā – MŪSU AUTO VALMIERA. Savukārt pašā 2019. gada sākumā ŠKODA tiek pārstāvēta ar dīleri arī Kurzemē, Liepājā – SKANDI MOTORS LIEPĀJA.

Jau 2018. gads zīmolam iezīmējās veiksmīgs, pateicoties modeļu gammas paplašināšanai ar KAROQ un FABIA atjaunoto modeli. Kā jau ierasts, noteicošo lomu ŠKODA modeļu gammā veido praktiskā OCTAVIA un apvidus auto KODIAQ. Būtisku segmenta pieaugumu piedzīvo biznesa klases sedans un universālis SUPERB. Šīs pozitīvās tendences tirgū un klientu pieprasījumā pēc ŠKODA modeļiem, ļāva ŠKODA zīmola klientiem piegādāt 1322 auto un sasniegt TOP 3, ieņemot 8,7% tirgus daļu pasažieru auto tirgū Latvijā. Uzsākot KAROQ tirdzniecību, jau 2018. gadā ŠKODA kompakto krossoveru segmentā kopā ar KODIAQ sasniedz 11.7% segmenta daļu.

2019. gads ŠKODA zīmolam ir ļoti nozīmīgs un jau pavasarī Baltijas pirmizrādi Latvijā piedzīvoja jaunais kompaktklases modelis SCALA. Tikko Latviju sasnieguši pirmie atjaunotie SUPERB, kā arī esam uzsākuši pasūtījumu pieņemšanu mazās klases krossoverim KAMIQ. Gaidām tā ierašanos jau šī gada oktobrī. Jauno modeļu papildinājumam, pasaules pirmizrādi šogad piedzīvos un nākošā gada otrajā ceturksnī tirgū nonāks jaunā astotās paaudzes OCTAVIA.

Rūpīgi gatavojamies brīdim, kad Rīgā tiek atklātas pirmās divas saspiestās dabasgāzes (CNG) uzpildes stacijas, lai klientiem varētu piedāvāt videi draudzīgākus un uzturēšanā vēl izdevīgākus auto, darbināmus ar saspiesto dabasgāzi. Jau šobrīd piedāvājam ŠKODA OCTAVIA G-TEC un jau drīzumā Latvijas patērētājiem būs pieejami tikko Frankfurtes starptautiskajā auto izstādē prezentētie ŠKODA SCALA un KAMIQ, kas ir darbināmi ar CNG.

‘’Apkopojot 2019. gada rezultātus līdz septembrim (janvāris-augusts) – astoņos mēnešos tuvojamies 2018. gada pārdošanas sasniegumiem, kas ļauj cerēt uz jaunām virsotnēm. Astoņos mēnešos esam sasnieguši 10 % tirgus daļu, un pie klientiem Latvijā ir nonākušas 1284 jaunas ŠKODA automašīnas, kas ierindojas starp 15 pārdotākajiem modeļiem Latvijā. Trīs ir ŠKODA modeļi – 440 OCTAVIA, 290 KODIAQ un 223 KAROQ’’, tā Māris Jansons.

ŠKODA zīmola pīlāri ir hokejs, rallijs, kā arī velobraukšana. Šie sporta veidi apvieno un iesaista milzīgu cilvēku skaitu visā pasaulē. Latvijā visi trīs virzieni ir spēcīgi attīstīti un veicina zīmolu atpazīstamību. Esam gandarīti, ka mums ir uzsākta sadarbība ar Latvijas Hokeja federāciju (LHF). Šīs sadarbības ietvaros, nodrošinām federācijas mobilitāti. Tāpat Auto 100 sadarbībā ar “GREEN MOTORS” atbalsta Latvijas Automobiļu federāciju (LAF), nodrošinot gan mobilitāti, gan, rūpējoties par drošību autosporta sacīkšu laikā nodrošinot LAF vienotu tiesnešu formu.

ŠKODA VISION RS

ŠKODA VISION RS koncepta debija notika 2018. gada Parīzes auto izstādē, kur ŠKODA sniedza pirmo ieskatu nākotnes kompakto auto dizainā, atklājot jaunu dizaina posmu savam sportiskajam RS modeļu klāstamVISION RS galvenais uzsvars ir likts uz aerodinamiku. Modeļa priekšējā daļa ir precīzi definēta un tā laidie priekšējie lukturi piešķir tam pārsteidzošu dinamiku. Aizmugurējā daļā dominē izkliedētājs un aerodinamiski optimizēts jumta spoileris.

Vision RS apskats vācu valodā:

Ar nepārprotamām autosporta pazīmēm šis auto atklāj nākamā RS paaugstinātas veiktspējas modeļu klāsta dizaina fāzi, turpinot ŠKODA 117 gadu ilgās autosporta tradīcijas. Burtu kombinācija RS tika pirmo reizi ieviesta 1974. gadā 180 RS un 200 RS rallija sporta automašīnu modeļos. Sekojot 130 RS modeļa panākumiem, automašīnas kļuva plaši pazīstamas visā pasaulē. Kopš 2000. gada, logo tiek veiksmīgi izmantots, lai identificētu dažādas ŠKODA modeļu sērijas.

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs