FOTO: Volkswagen prezentē 462 ZS jaudīgo Touareg R hibridu

Hibrīds
Auto Bild
25. februāris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto
Volkswagen sava flagmaņa Touareg līniju papildina ar jaunu modeli – Touareg R. Jaunā R versija jau pamata komplektācijā aprīkota ar pilnpiedziņu (4MOTION) un sniedz 700 Nm jaudīgu griezes momentu. Tajā pašā laikā 340 kW (462 ZS) jaudīgs plug-in hibrīds vienmēr tiek iedarbināta pilnībā elektriskajā E-MODE režīmā, neradot izmešus. Tāpat Touareg R būs pieejams ar uzlabotu Travel Assist palīgsistēmu, kas nodrošinot daļēji automatizētu braukšanu līdz pat 250 km/h lielā ātrumā.

Jauno modeli radījis Volkswagen R zīmols, kas izstrādā Volkswagen sportiskākos modeļus. Šis ir pirmais Volkswagen R modelis ar plug-in hibrīda piedziņu. Šī ir arī pirmā reize, kad hibrīds ir jaudīgākais Volkswagen modelis. Ārkārtīgi izteiksmīgais Touareg R ar Black Style eksterjera dizaina pakotni, kas ietver 20 collu lietos diskus (Braga) un R Line interjera apdari (tostarp ar Vīnes ādu un kristāla pelēkām šuvēm), tirgū nonāks 2020. gada otrajā pusē.

Touareg R ir pirmais modelis ar visu riteņu piedziņu Volkswagen plug-in hibrīdu klāstā. Volkswagen R zīmola izpilddirektors Josts Kapito (Jost Capito) norāda: «Mēs šobrīd aktīvi paplašinām Volkswagen R modeļu klāstu. Pēc kompakta T-Roc R, Volkswagen R ļoti īsā laika periodā piedāvā vēl vienu sportisku apvidus automobili – Touareg R

Touareg R nodrošina īpaši dinamisku veiktspēju, pateicoties elektriskā motora (100 kW/136 ZS) un V6 turbo benzīna dzinēja (250 kW/340 ZS) kombinācijai. Šīs abas piedziņas sistēmas iespējams apvienot, lai izmantotu automobiļa dinamiskās rezerves, piemēram, ātrai un drošai citu transportlīdzekļu apdzīšanai, sasniedzot pilnu 340 kW (462 PS) jaudu. Sistēmas maksimālais griezes moments ir 700 Nm.

Touareg R hibrīda piedziņa sastāv no 2,995 cm3V6 turbo benzīna dzinēja, elektriskās piedziņas motora un litija jona akumulatora (ar 14,1 kWh ietilpību). Astoņu pārnesumu automātiskā ātrumkārba (ar Tiptronic) un sadales kārba nodod jaudu priekšējām un aizmugurējām asīm (4MOTION). Centrālais diferenciāļa bloķētājs ar asimetrisku jaudas sadali (Torsen diferenciālis) darbojas kā jaudas sadales kārba starp priekšējo un aizmugurējo asi. Maksimums 70% piedziņas jaudas sasniedz priekšējo asi un līdz 80% nonāk aizmugurējai asij.

ArTouareg R ir iespējams braukt pilnīgi elektriskā režīmā līdz 140 km/h lielā ātrumā. V6 TSI automātiski tiek iedarbināts, pārsniedzot šo ātrumu vai jebkurā brīdī, kad tiek veikta ātra paātrināšanās. SUV maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 250 km/h.

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs