Diskutēs par digitālo reklāmu bīstamo ietekmi uz autovadītājiem

Aktuāli
Auto Bild
Auto Bild
17. decembris, 2019
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Needpix
Ceturtdien, 19. decembrī, plkst. 11:00 Satiksmes ministrijā (Rīgā, Gogoļa ielā 3) ceļu satiksmes drošības padomes (CSDP) domnīcā plānots diskutēt par nosacījumiem digitālās reklāmas un informācijas objektu izvietošanai uz ēkām un gar ceļiem, mazinot iespēju novērst autovadītāju uzmanību no ceļa.

Domnīcā meklēs risinājumu saistībā ar digitālajiem reklāmas objektiem (ekrāniem), kas ir izvietoti uz ēkām un gar ceļiem, un var traucēt vadīt transportlīdzekli spilgta apgaismojuma dēļ, radot draudus satiksmes drošībai gan pilsētās, gan ārpus apdzīvotām vietām.

Šobrīd reklāmas objektu izvietošanas kārtību nosaka Ministru kabineta 2005. gada 7. jūnija noteikumi Nr.402 “Noteikumi par reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošanu gar ceļiem, kā arī kārtību, kādā saskaņojama reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošana”.

Lai arī noteikumos atrunāts, ka reklāmas objekti un informācijas objekti nedrīkst apžilbināt transportlīdzekļu vadītājus, tajos nav precīzi definēts, kas ir apžilbis transportlīdzekļa vadītājs. Tāpat nav izstrādāta metodika spilgtuma noteikšanai reklāmas objektiem gar ceļiem.

CSDP domnīcā aicināti piedalīties Valsts policijas, Rīgas pilsētas būvvaldes, Veselības inspekcijas, VAS Ceļu satiksmes drošības direkcija, Transportlīdzekļu kontroles un sertifikācijas inspekcijas, VSIA Autotransporta direkcija, VAS Latvijas Valsts ceļi, kā arī pārstāvji no NVO, tai skaitā no vairākām auto asociācijām.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

GADA KOSMĒTIKA 2020

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+