• Četri lietoti pikapi no Volkswagen, Nissan, Mitsubishi un Ford kurš būs labākais?

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    13. novembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: No Auto Bild arhīva
    4/6Nissan Navara

    Nissan Navara

    Kā jau Mitsubishi, arī Nissan nav īsts japānis. Tagadējais, kopš 2016. gada ražotais Navara, tāpat kā tā priekštecis, tiek ražots spāņu kravas automobiļu rūpnīcā Barselonā Spānijas ziemeļaustrumos. Kādreiz šī rūpnīca piederēja Ebro, un 80. gados to pārņēma Nissan. Arī Patrol 260, Terrano II un Pathfinder tika ražoti turpat. Dīzeļdzinējs nācis no Nissan mātes Renault no motoru rūpnīcas Kleonā Francijā, bet AT – no Jatco Japānā.

    Nissan drīzāk ir arhaiskais Ford stils, vismaz pieslēdzamās pilnpiedziņas ziņā, kas no vadītāja prasa nemitīgu padomāšanu. Taču mums patika Nissan izkoptās manieres. Protams, arī tas ar aukstu motoru startē ar skaļu dīzeļmotora rūkoņu un ventilatoru kaukšanu, kas iziet cauri līdz kaulam.

    Neiesilusi automātiskā kārba slēdzas tikpat nejēdzīgi kā Mitsubishi, taču pēc nelielas iesilšanas Nissan raksturs mainās.

    No Nissan mātes Renault no Francijas nākušais kravinieku dīzeļdzinējs gan nerauj kokus ar visām saknēm, taču pēc iesilšanas tā gaita ir mierīga un 7AT arī nodrošina atbilstošus pārnesumus.

    Arī piekare iepriecina. Tās priekšrocības ir konstrukcijas ziņā nedaudz sarežģītākās aizmugurējā tilta skrūvju atsperes. Tas nodrošina ievērojami lielāku komfortu nekā Ford un Mitsubishi, tomēr vēl nepadara Nissan par īstu komforta automobili. To apgalvo galvenokārt aizmugurējā sēdeklī sēdošie.

    Jo, lai gan Nissan salīdzinājumā ar iepriekšējo Navara ir parūpējušies par krietni lielāku sēdekļu komfortu, mūsu testa līdzbraucēji deva priekšroku kādam no trim pārējiem pikapiem, jo Nissan kabīnē ir nedaudz mazāk vietas ceļgaliem.

    Brīvroku sistēma ietilpst standartaprīkojumā. Pilnpiedziņa kā Ford: tātad 2H nozīmē – tīra aizmugures piedziņa, 4H ir pilnpiedziņa (High), bet 4L (Low) ir pilnpiedziņas apvidus pārnesums.

    Gabarīti

    • Iekšējais platums p/a: 1500/1500 mm
    • Riteņu bāze: 1570/1570 mm
    • Platums: 1850 mm
    • Klīrenss: 225 mm
    • Augstums: 1840 mm

    Apvidus rezultāti/masas

    • Savērpšanās indekss: 71%
    • Iegrime: 600 mm
    • Līdzsvarošanās: 225 mm
    • Pašmasa: 2034 kg
    • Kravnesība: 976 kg
    • Riepas: Continental Cross Contact LX2
    • Uzbraukšanas leņķis: 22º
    • Riteņu garenbāze: 3150/garums 5330
    • Bagāžnieka apmale: 800

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē