• WESS Motors Berģi atzīts par vienu no labākajiem Toyota autosaloniem Eiropā

    Aktuāli
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    11. jūnijs, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    WESS Motors Berģi saņēmis augstāko Toyota Motor Europe klientu apmierinātības apbalvojumu prestižo Ichiban 2019, kas tiek pasniegts labākajiem Toyota autorizētajiem pārstāvjiem Eiropā. Ikgadējais apbalvojums tiek pasniegts par klientu apkalpošanas tradīciju ieviešanu un augstas kvalitātes klientu servisa kultūras īstenošanu uzņēmuma darbībā. Toyota Motor Europe apbalvojusi 45 labākos Toyota autosalonus Eiropā no kopumā vairāk nekā 2500 Toyota autosaloniem, kas ik gadu sacenšas par šo prestižo novērtējumu.

    Aleksejs Radionovs, AS WESS Motors izpilddirektors: “Ichiban apbalvojuma saņemšana ir liels pagodinājums un mūsu komandas ieguldītā darba novērtējums. Tas ir apliecinājums WESS Motors sniegto pakalpojumu un klientu servisa kvalitātei, kur WESS Motors Berģi saņēma augstāko novērtējumu Latvijā. WESS Motors Berģi šo atzinību saņem jau trešo reizi četru gadu laikā – tas apstiprina mūsu izvēlēto darbības stratēģiju, uzņēmumā īstenoto darba kultūru un augsto klientu servisa kvalitāti, saviem klientiem sniedzot īpaši personīgu attieksmi, jo mūsu prioritāte ir nemainīgi augsta kvalitāte, lojalitāte un attiecību veidošana ar klientu ilgtermiņā.”

    Prestižais Ichiban apbalvojums (Toyota Ichiban Customer Satisfaction Award) ir ceļojošā balva, ko Toyota Motor Europe pasniedz katru gadu tikai vienam labākajam Toyota autorizētajam pārstāvim katrā valstī. Galvenais vērtēšanas kritērijs ir klientu apmierinātība ar pārstāvja sniegums klientu apkalpošanā, tāpat svarīgi ir citi rādītāji, kas attiecas uz Toyota zīmola vērtību ieviešanu ikdienas darbā, kā arī uzņēmējdarbības rādītāji – plānu izpildi gan pārdošanā, gan pēcpārdošanā.

    No japāņu valodas tulkojuma “Ichiban” nozīmē «Numurs 1», un šī atzinības balva katru gadu tiek piešķirta labākajiem mazumtirgotājiem visā Eiropā, kas vairāku kategoriju kopsummā vislabāk atspoguļo augsto klientu apkalpošanas kultūru un tiekšanos uz pilnību, kur klients ir pirmajā vietā. Vairāk nekā 2500 mazumtirgotāju Eiropā katru gadu konkurē par godu kļūt par vienu no 45 Ichiban uzvarētājiem, demonstrējot unikālu pieeju attiecību veidošanā ar katru klientu.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē