WESS Motors Berģi atzīts par vienu no labākajiem Toyota autosaloniem Eiropā

Aktuāli
Auto Bild
Auto Bild
11. jūnijs, 2019
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto
WESS Motors Berģi saņēmis augstāko Toyota Motor Europe klientu apmierinātības apbalvojumu prestižo Ichiban 2019, kas tiek pasniegts labākajiem Toyota autorizētajiem pārstāvjiem Eiropā. Ikgadējais apbalvojums tiek pasniegts par klientu apkalpošanas tradīciju ieviešanu un augstas kvalitātes klientu servisa kultūras īstenošanu uzņēmuma darbībā. Toyota Motor Europe apbalvojusi 45 labākos Toyota autosalonus Eiropā no kopumā vairāk nekā 2500 Toyota autosaloniem, kas ik gadu sacenšas par šo prestižo novērtējumu.

Aleksejs Radionovs, AS WESS Motors izpilddirektors: “Ichiban apbalvojuma saņemšana ir liels pagodinājums un mūsu komandas ieguldītā darba novērtējums. Tas ir apliecinājums WESS Motors sniegto pakalpojumu un klientu servisa kvalitātei, kur WESS Motors Berģi saņēma augstāko novērtējumu Latvijā. WESS Motors Berģi šo atzinību saņem jau trešo reizi četru gadu laikā – tas apstiprina mūsu izvēlēto darbības stratēģiju, uzņēmumā īstenoto darba kultūru un augsto klientu servisa kvalitāti, saviem klientiem sniedzot īpaši personīgu attieksmi, jo mūsu prioritāte ir nemainīgi augsta kvalitāte, lojalitāte un attiecību veidošana ar klientu ilgtermiņā.”

Prestižais Ichiban apbalvojums (Toyota Ichiban Customer Satisfaction Award) ir ceļojošā balva, ko Toyota Motor Europe pasniedz katru gadu tikai vienam labākajam Toyota autorizētajam pārstāvim katrā valstī. Galvenais vērtēšanas kritērijs ir klientu apmierinātība ar pārstāvja sniegums klientu apkalpošanā, tāpat svarīgi ir citi rādītāji, kas attiecas uz Toyota zīmola vērtību ieviešanu ikdienas darbā, kā arī uzņēmējdarbības rādītāji – plānu izpildi gan pārdošanā, gan pēcpārdošanā.

No japāņu valodas tulkojuma “Ichiban” nozīmē «Numurs 1», un šī atzinības balva katru gadu tiek piešķirta labākajiem mazumtirgotājiem visā Eiropā, kas vairāku kategoriju kopsummā vislabāk atspoguļo augsto klientu apkalpošanas kultūru un tiekšanos uz pilnību, kur klients ir pirmajā vietā. Vairāk nekā 2500 mazumtirgotāju Eiropā katru gadu konkurē par godu kļūt par vienu no 45 Ichiban uzvarētājiem, demonstrējot unikālu pieeju attiecību veidošanā ar katru klientu.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+