• Volvo līdz 2030. gadam pāries tikai uz elektroauto ražošanu

    Auto
    Ziņu aģentūra LETA
    5. marts, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Pixabay
    Volvo Cars pašlaik fundamentāli mainās jautājumā, kā un kur apmierināt savu klientu vajadzības, un pārveidos tradicionālo pārdošanas modeli, pārejot tiešsaistē un uzturot ciešas attiecības ar klientiem.

    Tā mērķis ir kļūt par pilnībā elektrisku automašīnu ražošanas uzņēmumu pasaules mērogā līdz 2030. gadam, un nākamajos gados tas laidīs tirgū pilnīgi jaunu elektrisko automašīnu saimi – tās visas būs pieejamas tikai tiešsaistē.

    Savas jaunās komerciālās stratēģijas ietvaros Volvo Cars veiks apjomīgus ieguldījumus savos tiešsaistes pārdošanas kanālos, radikāli samazinot sarežģītību saistībā ar savu produktu piedāvājumu, izmantojot pārskatāmus cenu noteikšanas modeļus.

    Kombinācijā ar tiešsaistes pārdošanu Volvo Cars fokusēsies uz Care by Volvo.

     Volvo Cars ākotni nosaka trīs pīlāri: elektrifikācija, tiešsaiste un izaugsme,” saka Lekss Kersemeikerss (Lex Kerssemakers), globālo komerciālo operāciju vadītājs. “Mēs vēlamies piedāvāt saviem klientiem dvēseles mieru un bezrūpīgu veidu, kā iegūt un lietot Volvo, likvidējot sarežģītību, kas saistīta ar auto iegādi un braukšanu ar to. Vienkāršošana un ērtība ir atslēga visam, ko mēs darām.”

    Stratēģija ir fokusēta uz visātrāk augošo pasaules autorūpniecības segmentu – premium klases elektrisko automašīnu tirgu. Volvo Cars ir apņēmies kļūt par līderi šajā segmentā un turpmāk fokusēsies uz pilnībā elektriskajām automašīnām.

     Izdarot nozīmīgus ieguldījumus tiešsaistes pārdošanas platformās, Volvo Cars veidos ciešākas attiecības ar klientiem kopā ar saviem mazumtirdzniecības partneriem. Tie joprojām būtiski ietekmēs klienta pieredzi un būs atbildīgi par dažādiem svarīgiem pakalpojumiem, piemēram, automašīnu sagatavošanu, piegādi un apkopi.

     “Tiešsaistei un bezsaistei jābūt pilnībā un nesaraujamā veidā integrētām,” piebilda Lekss Kersemeikerss. “Lai kur klients atrastos – tiešsaistē, salonā, Volvo Studio, pie automašīnas stūres –, klienta pieredzei jābūt augstākajā līmenī.”

    Care by Volvo, kas nesen kļuva zināms kā Volvo Cars abonēšanas pakalpojuma nosaukums, tiks paplašināts līdz klientu piedāvājumam, kas ir orientēts uz vispārīga ērtuma uzlabošanu.

    Pērkot elektrisko Volvo tiešsaistē, tas nāks līdzi ērtas apkopes paketē, kas iekļauj tādas lietas kā serviss, garantija, palīdzība uz ceļa, kā arī apdrošināšana, kur tas ir pieejams, un mājas uzlādēšanas opcijas.

    Savā galvenajā tiešsaistes veikalā volvocars.com uzņēmums radikāli vienkāršos šo procesu un samazinās soļu skaitu, kas iekļauj reģistrāciju elektriskā Volvo iegādei.

     Klienti varēs izvēlēties kādu no pievilcīgajiem iepriekš konfigurētiem elektriskajiem Volvo, kas ir gatavi vienkāršai un ērtai pasūtīšanai un ātrai piegādei.

    Papildus ērtība un vienkāršošana nāk ar caurskatāmiem cenas noteikšanas modeļiem. Līdz ar to vairs nav vajadzīgas pārrunas, uzlabojas caurskatāmība un rodas uzticība.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē