Volvo līdz 2030. gadam pāries tikai uz elektroauto ražošanu

Auto industrija
Ziņu aģentūra LETA
5. marts
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Pixabay
Volvo Cars pašlaik fundamentāli mainās jautājumā, kā un kur apmierināt savu klientu vajadzības, un pārveidos tradicionālo pārdošanas modeli, pārejot tiešsaistē un uzturot ciešas attiecības ar klientiem.

Tā mērķis ir kļūt par pilnībā elektrisku automašīnu ražošanas uzņēmumu pasaules mērogā līdz 2030. gadam, un nākamajos gados tas laidīs tirgū pilnīgi jaunu elektrisko automašīnu saimi – tās visas būs pieejamas tikai tiešsaistē.

Savas jaunās komerciālās stratēģijas ietvaros Volvo Cars veiks apjomīgus ieguldījumus savos tiešsaistes pārdošanas kanālos, radikāli samazinot sarežģītību saistībā ar savu produktu piedāvājumu, izmantojot pārskatāmus cenu noteikšanas modeļus.

Kombinācijā ar tiešsaistes pārdošanu Volvo Cars fokusēsies uz Care by Volvo.

 Volvo Cars ākotni nosaka trīs pīlāri: elektrifikācija, tiešsaiste un izaugsme,” saka Lekss Kersemeikerss (Lex Kerssemakers), globālo komerciālo operāciju vadītājs. “Mēs vēlamies piedāvāt saviem klientiem dvēseles mieru un bezrūpīgu veidu, kā iegūt un lietot Volvo, likvidējot sarežģītību, kas saistīta ar auto iegādi un braukšanu ar to. Vienkāršošana un ērtība ir atslēga visam, ko mēs darām.”

Stratēģija ir fokusēta uz visātrāk augošo pasaules autorūpniecības segmentu – premium klases elektrisko automašīnu tirgu. Volvo Cars ir apņēmies kļūt par līderi šajā segmentā un turpmāk fokusēsies uz pilnībā elektriskajām automašīnām.

 Izdarot nozīmīgus ieguldījumus tiešsaistes pārdošanas platformās, Volvo Cars veidos ciešākas attiecības ar klientiem kopā ar saviem mazumtirdzniecības partneriem. Tie joprojām būtiski ietekmēs klienta pieredzi un būs atbildīgi par dažādiem svarīgiem pakalpojumiem, piemēram, automašīnu sagatavošanu, piegādi un apkopi.

 “Tiešsaistei un bezsaistei jābūt pilnībā un nesaraujamā veidā integrētām,” piebilda Lekss Kersemeikerss. “Lai kur klients atrastos – tiešsaistē, salonā, Volvo Studio, pie automašīnas stūres –, klienta pieredzei jābūt augstākajā līmenī.”

Care by Volvo, kas nesen kļuva zināms kā Volvo Cars abonēšanas pakalpojuma nosaukums, tiks paplašināts līdz klientu piedāvājumam, kas ir orientēts uz vispārīga ērtuma uzlabošanu.

Pērkot elektrisko Volvo tiešsaistē, tas nāks līdzi ērtas apkopes paketē, kas iekļauj tādas lietas kā serviss, garantija, palīdzība uz ceļa, kā arī apdrošināšana, kur tas ir pieejams, un mājas uzlādēšanas opcijas.

Savā galvenajā tiešsaistes veikalā volvocars.com uzņēmums radikāli vienkāršos šo procesu un samazinās soļu skaitu, kas iekļauj reģistrāciju elektriskā Volvo iegādei.

 Klienti varēs izvēlēties kādu no pievilcīgajiem iepriekš konfigurētiem elektriskajiem Volvo, kas ir gatavi vienkāršai un ērtai pasūtīšanai un ātrai piegādei.

Papildus ērtība un vienkāršošana nāk ar caurskatāmiem cenas noteikšanas modeļiem. Līdz ar to vairs nav vajadzīgas pārrunas, uzlabojas caurskatāmība un rodas uzticība.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+