• Volkswagen Multivan T6.1 pirmais testa brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    18. jūnijs, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    4/6Palīgsistēmas & gaitas īpašības

    Palīgsistēmas & gaitas īpašības

    Elektrisko asistentu loma jaunajos auto ir būtiska, taču vēl lielāku lomu tie spēlē šāda tipa automašīnās. Pārsēžoties no vieglā auto un uzraušoties Multivan tronī, mums ir iespēja uz lielāko daļu satiksmes dalībniekiem pravietiski lūkoties no augšas. Tas priecē, jo līdz ar augsto kapteiņa sēdpozīciju redzamas teju visas grāvmales un tajās mītošie meža zvēri. Daudzie logi nodrošina akvārija tipa apkārtējo pārskatāmību. Redzams ir teju viss un mums pat šķita, ka, braucot ikdienišķo maršrutu, apkārt ieraudzījām lietas, kas vienmēr tur bijušas, bet zemākos auto noslēpušās no redzesloka.

    Tomēr, aizvedot ģimeni uz lielveikalu, auto novietošana stāvvietā dažus braucējus var darīt nedaudz bažīgus. Šī iemesla dēļ, Multivan ieguvis parkošanās asistentu, automātiski iebraucot nolūkotajā pozīcijā. Mums tikai atliek spaidīt pedāļus – pārējo auto izdarīs pats. Vēl būtiskāks ir fakts, ka Multivan spēs pats noparkoties arī tad, ja aizmugurē ir piekabe. 

    Kad būs pienācis laiks braukt ārā no stāvvietas, Rear Traffic Alert sistēma pasargās no negadījumiem ar garāmbraucošiem auto. Ja mēs nekādi nereaģēsim uz brīdinājumiem, auto apstāsies patstāvīgi.

    Spēcīga vēja apstākļos pat standarta vieglajos auto sānvēja brāzmas būtiski var sašūpot virsbūvi, nemaz nerunājot par tādiem milzeņiem kā Multivan. Lai pasargātu salonā sēdošos, VW izstrādājis sānvēja palīgsistēmu, stūrei automātiski  koriģējot virzienu atkarībā no vēja brāzmas. Tas uzlabo automašīnas stabilitāti arī brīžos, kad jums garām aiztraucas pretīmbraucošais kravas auto.

    Ja paredzat, ka tikšana uz priekšu ar vienu tiltu varētu būt apgrūtinoša, VW izstrādātā 4Motion pilnpiedziņa pieejama arī šeit, turklāt aizmugurējai piekarei pieejams mehānisks diferenciāļa bloķētājs.

    Iepriekšējās paaudzes Multivan piekare bija visai stīva. Kamēr auto atradās uz gludas šosejas, tika saglabāts pietiekams komforta līmenis, taču uz bedraināka seguma dzērieni ātri vien lidoja ārā no glāžu turētājiem. Modernizētajā T6.1 pieejama adaptīvā piekares regulēšana, izvēloties trīs režīmus – standarts, komforts un sports. Bez šīs sistēmas uz nelīdzena seguma Multivan tāpat būs tendēts uz nelielu šūpošanos, tāpēc kafijas krūzītēm vāciņus labāk neņemt nost.

    Testa turpinājums (pēc reklāmas):

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē