Renault atklāj jauno Captur krosoveru

Captur ir pionieris pilsētas SUV tirgū un, kopš nākšanas klajā 2013. gadā, tas pārdots 1,2 miljonos eksemplāru. Captur strauji kļuva par pārdotāko auto savā segmentā gan Francijā, gan Eiropā. Pērn tas saglabāja šo pozīciju, visā pasaulē pārdodot vairāk nekā 230 000 automašīnas.
Krosovers
Auto Bild
3. jūlijs

Drukāt

Saglabāt

Foto: Renault media

Jaunais Captur ir veidots uz CMF-B platformas, kļūstot par daļu no Renault Drive the Future (2017–2022) stratēģiskā plāna, kurā tas ir viens no galvenajiem modeļiem. Captur tiek pārdots ikvienā kontinentā, un jaunais modelis tiks ražots Ķīnā, kas ir stratēģisks Renault reģions. Katrā tirgū tagad tam ir vienots nosaukums, un šis auto būs pieejams zem Renault zīmola arī Dienvidkorejā.

Krosovers radīts saskaņā ar trīs galvenajiem mobilitātes pamatprincipiem, kas prezentēti Renault stratēģiskajā plānā (2017–2022):

  • elektriskā piedziņa: plāna izskaņā Renault klāstā būs pieejami 12 elektroauto modeļi. Jaunais Captur būs pirmais Renault modelis, kas aprīkots ar E-TECH Plug-in hibrīddzinēju. Tas pilnībā izstrādāts Alianses ietvaros;
  • savienotība: tā paša perioda beigās 100% kompānijas galveno segmentu transportlīdzekļi būs savienoti tiešsaistē. Jaunais Captur ilustrē šo to jauno savienoto multimediju sistēmu un Renault EASY CONNECT ekosistēmu;
  • autonomija: stratēģiskā plāna beigās Renault piedāvājumā būs 15 modeļi, kas aprīkoti ar autonomās braukšanas tehnoloģijām. Jaunais Captur būs viens no pionieriem. Sākot ar jauno Clio, visi B segmenta automobiļi jau standartaprīkojumā spēs nodrošināt vismaz daļēju autonomiju.

Dizains

Jaunais Captur ir par 11 cm garāks (4,23 m), un tā vizuālajā tēlā izceļas 18 collu riteņi (atkarībā no versijas) un par 2 cm pagarināta riteņu bāze (2,63 m). Uzlabots dizains, 100% LED lukturi raksturīgajā C formā, šaurāki aizmugures lukturi un hromētas dekoratīvās uzlikas ir elementi, kas ļauj to atšķirt no priekšteča.

Kopumā Captur būs pieejamas 11 virsbūves krāsas, 4 kontrastējošas jumta krāsas un 3 ārējo dizaina elementu pakotnes, sniedzot tam šajā segmentā neredzētu potenciālu 90 kombinācijās.

Interjers

Captur salonā saglabāts un pilnveidots Smart Cockpit koncepts, savukārt viduskonsole uzstrādāta pilnībā no jauna, vienlaikus pozicionējot to augstāk. 9,3 collu multimediju ekrāns (divreiz lielāks par 7 collu versiju, mērot diagonāli) – ir lielākais savā segmentā. Gluži kā jaunajam Clio modelim, arī jaunajam Captur instrumentu panelī integrēts digitāls ekrāns. Tas pieejams izmēros no 7 līdz 10,2 collām.

Jaunā Captur sēdekļi ir pilnībā pārveidoti. Sēdekļa pamatne ir slīpāka un par 15 mm garāka, nodrošinot labāku atbalstu. Kompaktā atzveltņu aizmugurējās daļas apdare sniedz lielāku plašumu aizmugurē sēdošo pasažieru kājām (+17 mm), kamēr jauna dizaina galvas balsti uzlabo redzamību uz aizmuguri.

Bagāžas nodalījuma tilpums ir palielināts līdz vairāk nekā 536 litriem (lielākā ietilpība savā kategorijā), ko papildina mazāki nodalījumi salonā (27 litri). Tilpumu var regulēt ar aizmugurējo sēdekli, kuru iespējams bīdīt 16 cm diapazonā, kā arī iespējams izņemt bagāžas nodalījuma grīdu, lai atvieglotu bagāžas iecelšanu un izcelšanu. Izņemot grīdu un nolokot sēdekļu atzveltnes, tiek iegūta gandrīz pilnībā taisna 1,57 m gara virsma, kas ir par 11 cm vairāk nekā iepriekšējās paaudzes modeļiem.

Dzinēji

Jaunais Captur spēris soli uz priekšu, piedāvājot plašāku un uzlabotu benzīna un dīzeļdzinēju klāstu. Kombinācijā ar 5 vai 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai automātisko septiņpakāpju divsajūgu transmisiju šie dzinēji nodrošina lielāku jaudas diapazonu. Benzīna dzinēji pieejami ar 100 – 155 zs, bet dīzeļdzinēji pieejami ar 95 – 115 zs. Tie ir jaunākās paaudzes dzinēji, kas sevī ietver šī brīža standartiem atbilstošas modernākās tehnoloģijas, nodrošinot optimālu degvielas patēriņu un samazinātu izmešu daudzumu.

Jaunā Captur dzinēju klāstu 2020. gadā papildinās E-TECH Plug-in hibrīds. Tas būs unikāls piedāvājums pilsētas SUV segmentā, kā arī pirmais Renault dzinējs ar šo tehnoloģiju. Šis ir populārs modelis, kas radīts plašai publikai, un šādā veidā Renault padarīs plug-in hibrīdtehnoloģiju pieejamu ikvienam.

Elektriskajā režīmā E-TECH Plug-in dzinējs spēj veikt 45 kilometrus  ar ātrumu līdz 135 km/h kombinētā ciklā, un aptuveni 65 kilometrus pilsētas apstākļos.

Jaunā Captur 1,0 litru TCe un 1,3 litru TCe dzinēji, kā arī Alianses izstrādātais E-TECH Plug-in hibrīddzinējs simbolizē saskaņotu kopdarbu, uz kā balstīta visa Renault un grupas partneru stratēģija.

Aprīkojums

Kopā ar 360° kameru un aktīvo avārijas bremzēšanu ar gājēju un velosipēdistu uzraudzības funkciju Renault segmentā pirmo reizi parādās arī RCTA (aizmugurējo sānu zonu uzraudzības funkcija), padarot izbraukšanu no stāvvietas vēl drošāku.

Tāpat būs pieejams lielceļa un sastrēgumu asistents, adaptīvā kruīza kontrole un automātiskās tālās gaismas.

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs