Renault atjaunina Megane saimi, hibrīda izstrādē izmanto Formula 1 gūtās zināšanas

ziņas
Auto Bild
Auto Bild
6. februāris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto
Renault atjaunina visu Mégane saimi, kurā ietilps hečbeks, universālis, RS Line, RS un RS TROPHY, ar vēl vairāk tehnoloģijām, lai sniegtu lielāku braukšanas prieku.

Jaunā MÉGANE – vēl vairāk tehnoloģiju

Jaunā Mégane lepojas ar atjauninātu un modernizētu multimediju sistēmu. Tā ietver jaunus 9,3 collu multivides ekrānus un 10,2 collu ierīču paneļa ekrānus, kā arī visas multivides sistēmas Renault EASY LINK funkcijas. Šī sistēma, kuras darbība ir atvasināta no viedtālruņa lietošanas, ir veidota ergonomiskāka un funkcionālāka, lai tās izmantošana būtu vienkāršāka.

Lai uzlabotu visu ceļu satiksmes dalībnieku drošību un komfortu, ir pieejami jaunas braukšanas palīgsistēmas. To vidū ir lielceļu un satiksmes palīgsistēma  — 2. līmeņa autonomās braukšanas sistēma.

Jauno dizainu paspilgtina jaunie Pure Vision LED priekšējie lukturi, kas uzlabo redzamību tumšajā laikā.

Jaunā MÉGANE E-TECH Plug-in

Jaunais Mégane ieguvis no elektrotīkla uzlādējamu E-TECH Plug-in hibrīdmotoru. Jaunā tehnoloģija galveno uzmanību velta enerģijas atgūšanai, kas ir pārņemta no Formula 1.

E-TECH Plug-in tehnoloģiju izstrādājis Renault Engineering, par ko saņēmis vairāk nekā 150 patentu. Tā izmanto aliansē projektētas detaļas, piemēram, jaunās paaudzes 1,6 litru četrcilindru benzīna dzinēju ar diviem elektromotoriem un inovatīvu daudzrežīmu pārnesumkārbu.

Akumulatora ietilpība 9,8 kWh (400 V) ļauj hibrīdam sasniegt ātrumu 135 km/h. Neizmantojot iekšdedzes motoru, būs iespējams nobraukt 50 kilometrus jauktajā ciklā (WLTP*) un līdz 65 kilometriem pilsētas ciklā (WLTP* City).

Neatkarīgi no akumulatora uzlādes stāvokļa jaunais Mégane hibrīds izmanto E-TECH galvenās priekšrocības: uzlabotu reaģētspēju, pateicoties elektromotora sistemātiskai izmantošanai iedarbināšanas laikā, un samazinātu degvielas patēriņu.

E-TECH Plug-in vispirms tiks uzstādīts universālim, bet vēlāk tiks piedāvāts arī hečbeka variantam.

Jaunā MÉGANE RS Line – modeļa jaunā firmas zīme

Mégane saimē parādās firmas zīme RS Line, aizstājot veco GT Line. Ar modernāku un bagātīgāku saturu RS Line nozīmē vairāk nekā tikai nosaukuma maiņu.

Jaunā MÉGANE RS — sportiskuma etalons

Mégane sportiskākie varianti ar RS emblēmu ir apliecinājuši, ka ir sporta hečbeku etaloni, it sevišķi RS TROPHY-R, kas 2019. gadā uzstādīja jaunu apļa rekordu slavenajā Nirburgringas trasē.

Atjauninātā Mégane RS pārņem variantu, kura pamatā ir viens 300 ZS (220 kW) 1,8 litru turbomotors ar tiešo iesmidzināšanu tāpat kā variantam TROPHY. Šis motors tiek uzstādīts arī Alpine A110. Pieaug arī griezes moments: līdz 420 Nm (+30 Nm) ar EDC pārnesumkārbu un 400 Nm ar manuālo pārnesumkārbu. Šis spēka pieaugums nozīmē straujāku paātrinājumu pat ar augstiem apgriezieniem.

Jaunā MÉGANE RS TROPHY – vēl sportiskāka

Ļoti augstas veiktspējas etalons jaunā Mégane RS TROPHY ir paredzēta sacīkšu trasēm. Tā sevišķi izceļas ar ekskluzīvo Cup šasiju, kas apvienota ar 300 ZS 1,8 litru motoru ar turbokompresoru. Cup šasijai ir mehānisks Torsen® pašbloķēšanās diferenciālis, kas ļauj automobilim precīzāk un drošāk iekļauties līkumos un nodrošina labāku vilci, izbraucot no tiem. Tai ir amortizatori un piekares atsperes, kuru stingrums ir palielināts attiecīgi par 25 % un 30 %, kā arī piekares stabilizators, kura izvietojums ir par 10 % augstāks nekā Mégane RS.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

 

Privātā Dzīve

Vairāk

Receptes

Vairāk

Veselība

Vairāk

Ieva

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+