Porsche prezentējis 440 ZS jaudīgo Cayenne S Coupé

Sporta auto
16. maijs
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Porsche Media
Porsche laidis klajā vēl vienu jaudīgu Cayenne Coupé variantu. Jaunās Cayenne S Coupé krūtīs pukst 2,9 litru V6 motors ar diviem turbokompresoriem un 324 kW (440 ZS) jaudu. Maksimālais griezes moments 550 Nm garantē jaudīgu paātrinājumu. Ar standartaprīkojuma pakotni Sport Chrono šī SUV kupeja paātrinās no 0 līdz 100 km/h 5,0 sekundēs. Ar trim papildaprīkojuma vieglajām sporta pakotnēm šis skaitlis samazinās līdz 4,9 sekundēm. Maksimālais ātrums ir 263 km/h.

Porsche paplašina modeļu klāstu ar jauno Cayenne S Coupé. Jau no jūnija sākuma Porsche centrā Rīga būs pieejamas Cayenne Coupé ar 250 kW (340 ZS) jaudu un Cayenne Turbo Coupé ar 404 kW (550 ZS) jaudu. Kupejas raksturīgās iezīmes ir elegantākas proporcijas ar oriģinālu aizmugurējo daļu, adaptīvs aizmugurējais spoilers, divas atšķirīgas jumta koncepcijas un aizmugurējais sols ar atsevišķu sēdekļu funkcijām un sēdvietu pozīciju, kas ir pazemināta par 30 milimetriem salīdzinājumā ar Cayenne.

Standartaprīkojumā automobilim ir 2,16 m2 neverams stikla panorāmas jumts, savukārt papildaprīkojumā tiek piedāvāts profilēts oglekļa šķiedras jumts ar tipisku sporta automobiļa izskatu.

Inovatīvs sešcilindru motors ar turbokompresoru centrālo novietojumu

Cayenne S Coupé 2,9 litru divturbīnu motors nodrošina maksimālo griezes momentu 550 Nm plašā motora griešanās ātrumu diapazonā no 1 800 līdz 5 500 apgr./min. Abi atgāzu turbokompresori ir izkārtoti centrālā turbokompresoru novietojumā cilindru V veida izkārtojuma iekšpusē. Tādējādi motoram ir kompakti izmēri, kas ļauj to automobilī uzstādīt zemākā pozīcijā. Tas savukārt pazemina smaguma centru un uzlabo šķērsenisko dinamiku.

Saīsinātie atgāzu ceļi starp degkamerām un turbokompresoriem nodrošina sevišķi tiešu motora reakciju un straujāku jaudas pieaugumu. Izplūdes kolektors ir iebūvēts cilindru galvā. Tas samazina masu un nozīmē, ka kolektoru apņem dzeses šķidrums. Tas nodrošina ļoti efektīvu sadegšanu, it sevišķi ar pilnu slodzi.

Dinamiskākas proporcijas un īpaši konstrukcijas elementi

Jumta līnija, kas ievērojami straujāk pazeminās uz aizmuguri, arī piešķir Cayenne S Coupé sevišķi dinamisku izskatu. Šo efektu pastiprina nekustīgs jumta spoilers, kas akcentē kupejai raksturīgo siluetu. Vējstikls un priekšējie statņi ir slīpāki nekā Cayenne, jo jumta mala ir nolaista par aptuveni 20 milimetriem. Jaunizstrādātās aizmugurējās durvis un spārni paplatina automobili par 18 milimetriem, pastiprinot tā kopējo spēcīgo iespaidu.

Katrā Cayenne Coupé modelī nekustīgs jumta spoilers ir apvienots ar jauno adaptīvo aizmugurējo spoileru, kas ir daļa no Porsche aktīvās aerodinamikas (PAA). Spoilers ir saskanīgi iekļauts automobiļa siluetā un, kad ātrums sasniedz 90 km/h, izbīdās par 135 milimetriem, palielinot piespiedējspēku uz aizmugurējo asi. Tas uzlabo braukšanas stabilitāti.

Cayenne S Coupé bāzes cena sākas no 83 200 EUR, neieskaitot PVN. Līdztekus pakotnei Sport Chrono standartaprīkojumā ir ietverts ātrumjutīgais stūres pastiprinātājs Plus, 20 collu vieglmetāla diski, novietošanas stāvvietā palīgsistēma priekšā un aizmugurē ar atpakaļgaitas kameru un Porsche aktīvā piekares pārvaldība (PASM).

  • Cayenne Coupé:

Kombinētais degvielas patēriņš 9,3–9,4 l/100 km; kombinētā CO2 izplūde 212–215 g/km;

  • Cayenne S Coupé:

Kombinētais degvielas patēriņš 9,2–9,4 l/100 km; kombinētā CO2 izplūde 212–216 g/km;

  • Cayenne Turbo Coupé:

Kombinētais degvielas patēriņš 11,3–11,4 l/100 km; kombinētā CO2 izplūde 258–261 g/km.

 

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs