Opel prezentējis modernizēto Astra

Piedzīvojot pirmizrādi, jau aktuālā Astra paaudze atklāja jaunu ēru un kļuva par konkursa Eiropas gada auto uzvarētāju 2016. gadā. Modernizētā Astra ieguvusi jaunas paaudzes dzinējus ar mazāku degvielas patēriņu un zemākiem izmešiem.
Opel
Auto Bild
9. jūlijs

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto

Tehnika

Jauni 1,2 un 1,4 litru benzīna turbodzinēji ar jaudu no 81 kW (110 ZS) līdz 107 kW (145 ZS) un maksimālo griezi no 195 līdz 236 Nm sniedz  līdzsvaru starp veiktspēju un efektivitāti. Astra 1,2 motors savienots ar sešu pārnesumu manuālo kārbu, savukārt Astra 1,4 dzinējs tiek komplektēts ar jaunu septiņu pakāpju variatoru (CVT). Ar variatoru Astra vadītāji var izbaudīt vai nu pilnībā automātisko režīmu vai pārnesumus izvēlēties manuāli, izmantojot pārslēgu.

Ar ūdeni dzesētā izplūdes kolektora integrēšana cilindru galvā nodrošina ātru motora uzsilšanu, kas samazina izmešus auksta motora iedarbināšanas gadījumā

Opel lepojas ar benzīna dzinēju droseles atsaucību – nospiežot gāzes pedāli, pie 1500 agr./min 90 procentu no maksimālā griezes momenta ir pieejami 1,5 sekunžu laikā.

Astra 1,5 litru trīscilindru turbodīzeļi piedāvā 77 kW (105 ZS) un 90 kW (122 ZS) jaudu, kā arī 260 līdz 300 Nm griezes momentu. Degvielas iesmidzināšanas sistēma darbojas ar spiedienu līdz pat 2000 bāriem.

Visi motori jau tagad atbilst normatīvam Euro 6d.

Kā alternatīva sešu pārnesumu manuālajai kārbai kombinācijā ar jaudīgāko dīzeļmotoru par papildu samaksu ir pieejama jauna deviņu pakāpju automātiskā kārba, kas caur Astra piedzīvo debiju Opel automobiļos.

Pilnveidota ir arī Astra dinamiskā šasija. izmantojot jaunus amortizatorus, pilnveidots braukšanas komforts. Pēc izvēles pieejamā sporta šasija ietver stingrākus amortizatorus, precīzāk strādājošu stūres iekārtu, kā arī Vata sviru mehānismu aizmugurējā piekarē.

Aprīkojums

Opel Astra jau tagad piedāvā dažādas modernas tehnoloģijas un atbalsta sistēmas, kurām šajā klasē nav līdzīgu – pirmām kārtām inteliģentos, nežilbinošos IntelliLux LED® matricu lukturus. Plašais piedāvājums ietver arī adaptīvo kruīzkontroli, sekošanas distances indikāciju, frontālās sadursmes brīdinājuma sistēmu ar automātisko avārijas bremzēšanu, ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu, joslas ieturēšanas palīgu un vēl citas.

Pieejami ir arī AGR sertificētie (AGR jeb Aktion Gesünder Rücken e.V. – muguras veselības organizācija) sēdekļi ar ventilāciju un masāžas funkciju.

Astra pircēji var izbaudīt savienojamību, ko sniedz ar Apple CarPlay un Android Auto savietojamās sistēmas – multimediju radio, multimediju navigācijas sistēma un multimediju sistēma Navi Pro. Modernākajai no tām, Navi Pro, ir astoņu collu skārienjutīgais krāsu displejs un to var vadīt ar balss komandām. Connected Navigation pakalpojumi ar tiešsaistes režīmā piegādātu satiksmes informāciju un karšu atjauninājumiem braucienus padara vēl ērtākus un mierīgākus. Tas pats attiecas arī uz instrumentu paneli: braucējiem jaunajā Opel Astra pirmajiem būs digitālais spidometrs.

Pēc izvēles ir pieejams avārijas zvans E-Call. Nepieciešamības gadījumā palīdzību var izsaukt dažu sekunžu laikā, vien nospiežot sarkano pogu. Ja ir iedarbināti drošības jostu spriegotāji vai drošības spilveni, sistēma avārijas zvanu izdara automātiski.

Jaunajā Astra braucēji var izbaudīt dažādas komforta ietaises, piemēram, tālruņu bezvadu uzlādēšanu un Bose high-end audiosistēmu. Turklāt ērtības vairojošā papildaprīkojuma klāstā tagad iekļauta arī vējstikla apsilde.

Jaunās Astra pasūtījumu pieņemšana sāksies augustā, un pirmie automobiļi dīleru salonos ieradīsies novembrī.

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs