Nissan sācis piedāvāt jauno LEAF e+, kas var nobraukt lielāku attālumu

Tagad visā Eiropā var iegādāties jaunākās Nissan LEAF saimes versijas, ieskaitot LEAF e+, ar kuru iespējams nobraukt lielāku attālumu, kas kopš janvāra izlaiduma jau ir saņēmis vairāk nekā 8 000 pasūtījumu, nostiprinot LEAF statusu kā visvairāk pārdoto elektroautomobili Eiropā pagājušajā gadā.
Elektroauto
Auto Bild
19. jūnijs

Drukāt

Saglabāt

Foto: Nissan Media

Šī gada sākumā Japānā klajā laistais Nissan LEAF piedāvā klientiem virkni modernizētu tehnoloģiju. Attālinātās klimata kontroles funkcija piedāvā iespēju iestatīt gaisa kondicionieri vai apkuri jau tad, kamēr LEAF vēl tiek uzlādēts, savukārt braucienu un braukšanas stila informācijai un analīzei var piekļūt arī no viedtālruņa.

Jaunie LEAF piedāvā arī dažādas dizaina izvēles, kopā 10 virsbūves krāsas un septiņas divu toņu virsbūves un jumta krāsu kombinācijas.

LEAF ir pieejami gan tīrtoņa, gan metāliskā virsbūves krāsā, klientiem piedāvājot izvēlēties jau iecienīto Arctic White un Solid Red krāsu, kā arī Black Metallic, Magnetic Red, Gun Metallic, Bronze, Blade Silver, Spring Cloud, Pearl White un Blue no metāliskajām krāsām. Plašais diapazons attiecas uz divu toņu izvēlēm, no kurām ir pieejamas Pearl White/Black Metallic, Spring Cloud/Black Metallic, Gun Metallic/Black Metallic, Pearl White/Blue Metallic, Blue Metallic/Black Metallic un Magnetic Red/Black Metallic.

Balstoties uz LEAF 40 kWh sniegumu un efektivitāti, flagmanis LEAF e+ ar savu modernizēto dzinēju piedāvā vēl lielāku visaptverošu braukšanas iespēju.

Modeļa kompaktais 62 kWh akumulators ir gan efektīvs, gan jaudīgs. Tam ir par 25 % lielāks enerģijas blīvums un par 55 % lielāka enerģijas uzkrāšanas jauda, pateicoties tam LEAF e+ jauda ir 214 ZS un ar vienu uzlādes reizi tas var nobraukt līdz 385 km (WLTP) kombinētajā ciklā.

Atbilstoši e+ progresīvajam garam 62 kWh akumulatora modernais dizains iet roku rokā ar inteliģentajām tehnoloģijām, ar savu jauno akumulatora moduļa konstrukciju spējot panākt iespaidīgu enerģijas blīvumu. Pateicoties inovatīvai lāzera metināšanas metodei, akumulators kļuvis īsāks, vienlaikus pielāgojoties auto formai. Tas ļāvis nezaudēt vietu salonā.

LEAF ir aprīkots arī ar ProPILOT, modernu braukšanas funkciju, kas apvieno stūres sistēmas, gaitas paātrināšanas un bremzēšanas atbalstu, lai atvieglotu vadītājam garus braucienus un braukšanu sastrēgumos gan pa automaģistrālēm, gan atsevišķās joslās. Tāpat LEAF ir aprīkots ar ProPILOT stāvvietas sistēmu, kas automobili novieto automobiļa stāvvietā automātiski. Šie vadītāja palīglīdzekļi ir radīti tam, lai uzlabotu vadītāja drošību, ērtību un kontroli uz ceļa.

Pēc Helēnas Perijas (Helen Perry), Nissan Europe Elektroautomobiļu vadītājas vārdiem: “Nissan LEAF, sākotnēji būdams elektroautomobilis, kas paredzēts masu tirgum, vienmēr klientiem ir piedāvājis reālu iespēju kā īpašniekam izbaudīt elektroautomobiļa priekšrocības gan snieguma, gan ekonomiskajā ziņā. Tagad, pateicoties katrai no šīm jaunajām versijām, klientiem ir vislielākās un plašākās izvēles iespējas, veidojot savu elektroautomobiļa īpašnieka pieredzi, un mēs esam apņēmušies paplašināt savu šajā klasē vadošo piedāvājumu, lai vēl vairāk autovadītājiem parādītu elektroautomobiļa priekšrocības.”

Jaunā Nissan LEAF cena ir, sākot no 36 880 €, bet flagmanis LEAF e+ ir pieejams no 43 700 €. Pirmās jaunā LEAF piegādes jau ir uzsāktas.

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs