• Mitsubishi L200 pirmais testa brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    22. novembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    4/8Darba zirgs

    Darba zirgs

    Mitsubishi izmanto 4WD-II pilnpiedziņas sistēmu ar dažādiem braukšanas režīmiem, kurus iespējams kontrolēt ar apaļīgu slēdzi viduskonsolē. Super Select versijai būs pieejami sekojoši režīmi:

    • 2H – ikdienas ceļa apstākļi bez apgrūtinošiem apstākļiem
    • 4H – ceļa apstākļiem ar slīdamības bīstamību
    • 4HLc – skarbiem apvidiem, virsmām ar zemu saķeri
    • 4LLc – stāviem pakalniem, dziļām ieplakām, smilšu apvidum, sniegam utt.

    Pāreja starp pirmajiem diviem režīmiem iespējama braucot ar ātrumu līdz 100 km/h, bet pārslēgšanās uz pazeminātajiem ātrumiem būs iespējama vien apturot automašīnu.

    Jaunums ir bezceļu režīms, kuram atvēlēts atsevišķs aktivizācijas slēdzis. Nospiežot šo pogu, LCD mērinstrumentu panelī varēsiet izvēlēties kādu no četriem režīmiem, kas visprecīzāk atbilst patreizējiem braukšanas apstākļiem – grants, sniegs, smiltis vai akmeņi. Izvēlētajam režīmam tiks pielāgota dzinēja jauda, transmisijas uzstādījumi un bremzēšanas spēks.

    Šķeļot smilšu viļņus un bradājot pa meža apvidu, izmēģinājām visus elektroniski kontrolētās pilnpiedziņas režīmus. Aktivizējot vien aizmugures tiltu, L200 ar tukšo kravas nodalījumu sparīgi mūs dzina caur seklākiem smiltājiem, līdz viens no uzkalniņiem mums lika kapitulēt. Nevainīgo iesēšanos nevēlējāmies pārvērst naksnīgā atrakcijā, tāpēc uzreiz aktivizējām pazeminātos ātrumus. Šajā režīmā L200 lēni, bet pārliecinoši tika ārā no smiltāja, neliekot meklēt lāpstu un neiedragājot vadītāja ego. Brauciena noslēgumā secinājām, ka standarta grūtības L200 pratīs pārvarēt 4H režīmā, paveicot ļoti labu darbu pat ar standarta riepām.

    L200 sānus rotā nedaudz pat izaicinošs un provokatīvs jautājums – dosi darbu? Papildus braukšanai smilšu apvidū, pikapam uzticējām arī dažādu mantu transportēšanu. Uz pikapa pleciem iespējams uzkraut visai lielu nastu. Tā vilktspēja sasniedz 3100 kg. Piekabju transportēšanu atvieglos piekabes stabilitātes kontroles sistēma (TSA). Tiklīdz sistēma sajūt automašīnas šūpošanos, automātiski tiek pielāgota dzinēja jauda un bremzēšana katram ritenim atsevišķi, uzlabojot stabilitāti.

    Kravnesība ir 1080 kg, pārspējot vairākus konkurentus, kas spēj pacelt līdz 1000 kg.

    Kravas kastes sānos izvietoti vairāki stiprinājumu punkti, lai kustīgāku kravu varētu pieāķēt drošībā. 5,22 metrus garā pikapa kravas kastes dimensijas: garums 1520 mm, platums 1470 mm, augstums 475 mm. Standarta izmēra motociklu kravas nodalījumā būs grūti ielikt, it īpaši, ja vēlaties aizvērt kravas kastes vāku, taču vieta dažādiem darba instrumentiem un citām mantām būs pietiekama.

    Piekabes stabilitātes kontroles sistēma (TSA). Tiklīdz sistēma sajūt automašīnas šūpošanos, automātiski tiek pielāgota dzinēja jauda un bremzēšana katram ritenim atsevišķi, uzlabojot stabilitāti.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē