• Mitsubishi L200 pirmais testa brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    22. novembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    3/8Gaita

    Gaita

    Lai nodrošinātu maksimālu veiktspēju smagos apstākļos, viens no būtiskākajiem pamatprincipiem pikapu balstiekārtā vēsturiski bijušas atsperlāgas, savukārt virsbūves apakšā jāaatrodas rāmja konstrukcijai. Nekas nav mainījies arī 40 gadus pēc pirmā L200 ražošanas – kravu vešanai paredzētā konstrukcija redzama arī šodien.

    Brauciena laikā tas neizbēgami liek sajust saikni ar komerctransportu, pikapam viegli šūpojoties uz sliktākas kvalitātes ceļiem, Lai uzlabotu braukšanas komfortu, aizmugurē uzstādītas gan plakanatsperes, gan palielināta diametra amortizatori. Tā rezultātā gaita ir sabalansētāka nekā iepriekš – tiklīdz noslogosiet kravas kasti ar mantām, balstiekārtas darbība būs vēl patīkamāka.

    L200 būs piemērots arī pilsētai. Manevriem šaurās ielās lieti noderēs gan vieglā stūre, gan klasē mazākais apgriešanās rādiuss – 5,9 metri. Salīdzinoši nelielās virsbūves dimensijas un daudzskaitlīgās palīgsistēmas neliks šķēršļus braucienam arī šaurās stāvvietas. Protams, ja 5,22 metrus garam auto spēsiet atrast vietu.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē