• Mitsubishi L200 pirmais testa brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    22. novembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    2/8Dizains

    Dizains

    Jaunais L200 izmanto RESA (Reinforced Impact Safety Evolution) virsbūvi, kas veidota no augstas stiepes tērauda plāksnēm. Šī tehnoloģija uzlabo ne vien virsbūves stingrību, absorbējot sitiena spēku sadursmes gadījumā, bet ļauj samazināt arī auto svaru.

    Līdzšinējā L200 modeļa āriene vairāk atgādināja neuzkrītošu un strādāt gribošu latviešu pelēcīti, atšķirībā, piemēram, no ekspresīvās X-Klases. Tagad neitrālais dizains nomainīts pret krietni vien pamanāmāku un vizuāli saistošāku. Jaunais L200 apguvis Mitsubishi izstrādāto Dynamic Shield dizaina koncepciju, kas redzama arī pašreizējos Outlander un ASX krosoveros.

    Mitsubishi pircējiem piedāvā izvēlēties 9 virsbūves krāsu variācijas, taču no virsbūves pazudis viens elements – riteņu arku sargājošās aizsargplastmasas. Vizuāli tas padarījis pikapu elegantāku, taču, raugoties no praktiskās puses, ne visiem šādas izmaiņas šķita nepieciešamas.

    Tagad tam ir jauna tipa LED lukturi, kas novietoti par 100mm augstāk nekā līdz šim, savukārt muskuļotais motora pārsegs izstrādāts tā, lai no vadītāja sēdpozīcijas varētu vieglāk pārredzēt priekšā notiekošo. Jauna LED optika izmantota arī aizmugurē.

    Interjerā izmaiņas ir mazāk dramatiskas, taču daži kosmētiski uzlabojumi viduskonsolē un slēdžu noformējumā ir veikti. Tā rezultātā salons vairāk līdzinās ikdienas krosoveram, attālinoties no klasiskā pikapa. Cietos plastmasas paneļus vairākās vietās nomainījuši mīkstāki materiāli, padarot oranžīgo auto par labāku sabiedroto ikdienai. Tāpat uzlabojumi skāruši arī trokšņu izolāciju un sēdekļus, kas ieguvuši padziļinātāku sēdekļa vidusdaļu un lielāku sānu un kāju atbalstu, uzlabojot komfortu. Tas nav sasniedzis VW Amarok apdares līmeni, taču pagājis tam soli pretī.

    Jaunais L200 vairs nav pieejams Single Cab versijā, tāpēc visiem eksemplāriem būs četras durvis. Ja līdz darba objektam nav jāmēro pārlieku tāls ceļš, aizmugures sēdvietās varēs iesēsties arī brangāki strādnieki. Jāņem gan vērā, ka aiz gara auguma vadītāja aizmugurē raženākiem pasažieriem būs ierobežota vieta kājām. Kopumā šī telpa vairāk būs piemērota darba rīku novietošanai vai bērnu aizvešanai uz mācību iestādi. Aizmugurē pieejama arī kabatiņa viedtālruņa glabāšanai, kurai līdzās atrodas arī USB ligzdas viedierīču uzlādei. Lūk, pierādījums, ka pikapi kļūst arvien civilizētāki.

    Iestājoties krēslai, L200 salonā arvien pamanāmākas kļūst sarkanīgās gaismas, kas rada patīkamu noskaņojumu. Iespējams, ka vainīgas sākotnēji pieticīgās ekspektācijas, taču jāatzīst, ka interjera kopējā aura bija tīkamāka nekā Eclipse Cross.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē