Latvijas Gada auto 2021 žūrija testē jaunākos pilnpiedziņas apvidus auto

Gada auto
Auto Bild
Auto Bild
17. novembris, 2020
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto
Konkursa žūrijas noslēdzošais testa brauciens aizvadītajā nedēļas nogalē norisinājās Rīgā un tās apkārtnē ar bāzes vietām Doma laukumā un pie tirdzniecības centra Mols. Šā vairāku dienu pasākuma ietvaros bezceļu trasē kopīgi organizētā izbraucienā žūrijai bija iespēja izmēģināt konkursam pieteiktos pilnpiedziņas krosoverus, kuri pretendē uz nomināciju 4×4 Apvidus auto 2021.

Šogad nominācijā piedalās pieci automobiļi: elektroauto Audi e-tron Sportback, Kia Sorento, Land Rover Defender, Mercedes-Benz GLB un Seat Ateca.

Smilšu pakalnos sevi labi apliecināja gan tāds premium segmenta smagsvars, kā elektroauto Audi e-tron Sprtback, gan salīdzinoši demokrātiskākais Seat Ateca. Šādos apstākļos kārtējo reizi bija iespēja uzskatāmi pārliecināties par dažādu moderno palīgsistēmu efektivitāti. Tiešām ir visnotaļ pārsteidzoši, ko spēj paveikt pat šķietami smagnējs un uz šosejas komfortu orientēts krosovers.

Audi e-tron Sprtback nodemonstrēja, ka elektroauto ar tā vienmērīgo un viedo griezes momenta sadali starp riteņiem ir pārsteidzoši efektīvs smilšainā bezceļā, turklāt caurgājības īpašības krietni uzlabo iespēja ar pneimopiekares palīdzību pacelt virsbūvi un tādējādi ievērojami paaugstināt klīrensu. No testa dalībniekiem ar šādu opciju varēja padižoties arī Land Rover Defender.

Savukārt ietilpīgie ģimenes krosoveri ar septiņām sēdvietām Kia Sorento un Mercedes-Benz GLB par spīti savam primārajam mērķim – komfortabli un cienīgi pārvietot savus pasažierus pa dažādas kvalitātes ceļiem, nebūt nebija peramie zēni smilšainos bezceļos. Protams, šo solīdo automobiļu vadītājiem jāsaglabā veselais saprāts, lai neapskādētu priekšējo bamperu apakšējos spoilerus un spožo lakojumu.

Pārsteidza Seat Ateca sniegums, kura galvenais trumpis, salīdzinot ar citiem šā testa dalībniekiem, bija relatīvi mazais svars un kompaktie izmēri. Ateca modernā pilnpiedziņas sistēma nodrošināja visnotaļ pārliecinošu sniegumu pat ar vasaras riepām.    

  

Citā līgā spēlēja apvidus auto Land Rover Defender, kura konstrukcija un tehniskais aprīkojums ir īpaši piemēroti smagu bezceļu pārvarēšanai. Šķiet, ka katram, kurš izkāpa no piepaceltā Defender, seju rotāja plats smaids.

Latvijas Gada auto 2021 konkursa žūrijas darbs turpinās. Fināla balsojums un laureātu paziņošana notiks tiešraidē 3. decembrī.

Konkursā Latvijas Gada auto 2021 ir pieteikti:

Škoda Octavia

Volkswagen Golf

Volkswagen ID.3 1st Edition

Seat Leon

Seat Ateca

Nissan Juke

Peugeot 2008

Peugeot e-2008

KIA XCeed PHEV

KIA e-Niro

KIA Sorento

Mercedes-Benz GLB

BMW 5.sērija

Mini Cooper SE

Alfa Romeo Stelvio

Land Rover Defender

Honda e

Ford Puma

Audi e-tron Sportback

Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid

Renault Zoe

Toyota Yaris Hybrid

Hyundai i30

Citroën C3

Citroën C5 Aircross Hybrid.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+