Hyundai prezentē jauno Tucson

Krosovers
Toms Timoško
Toms Timoško
16. septembris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto
Jaunais Tucson ir ceturtā Hyundai veiksmīgi pārdotā paaudze ar vairāk nekā 7 miljoniem vienību visā pasaulē, kopš tās izlaišanas 2004. gadā. No tiem Eiropā pārdoti 1,4 miljoni vienību.

Jaunais Tucson ir par 20 mm garāks, 15 mm platāks un garenbāze, kas, salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, ir palielināta par 10 mm, ir plašāka nekā jebkad agrāk. Bagāžas nodalījuma ietilpība sniedzas no 620 līdz pat 1799 litriem.

Izteiktākā jaunievedums Tucson dizainā ir tā sauktās Parametriskās gaismas. Kad tās nav izslēgtas, transportlīdzekļa priekšpuse šķiet pārklāta ar tumšiem, ģeometriskiem rakstiem, nenošķirot parastos LED dienas gaitas lukturus, kas vienmērīgi integrēti režģī.

Šis ir pirmais Hyundai modelis, kurā tiek izmantoti slēptie aizmugurējie tīrītāji, kas atrodas zem spoilera.

Hyundai dizaineri atteikušies no fiziskām pogām un pogām, tāpēc visas AVN un siltuma, ventilācijas un gaisa kondicionēšanas funkcijas tiek kontrolētas ar pieskārienu, padarot to par pirmo Hyundai modeli, kurā ir pilna skārienekrāna konsole. Tāpat šeit būs 10,25 collu AVN-T multimediju displejs.

Tucson tiks piedāvātas trīs elektrificētas spēka piedziņas iespējas un divus iekšdedzes dzinējus ar četrām pārnesumkārbas iespējām.

Hibrīdo versiju veido jaunais 1,6 litru T-GDI (benzīna tiešās iesmidzināšanas turbodzinējs) Smartstream dzinējs un 44,2 kW elektromotors ar 1,49 kWh litija jonu polimēru akumulatoru. Tas savienots pārī ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu (6AT) un pieejams ar divu vai četru riteņu piedziņu. Šis salikums attīstīs jauda ir 230 ZS jaudu un 350 Nm griezes momentu.

Tāpat Hyundai ir apvienojusi  48 voltu hibrīdtehnoloģiju ar 150 ZS 1,6 litru T-GDI un ar 180 ZS. 136 ZS 1,6 litru CRDi 48V vieglais hibrīddzinējs tiek piegādāts ar 7DCT un četru un divu riteņu piedziņu.

1,6 litru T-GDI Smartstream benzīna dzinējs ir pieejams ar 150 ZS jaudu. 1,6 litru CRDi Smartstream dīzeļdzinējs būs pieejams ar 115 ZS un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu ar divu riteņu piedziņu.  

Atkarībā no motora klienti var izvēlēties no sešpakāpju manuālās pārnesumkārbas, sešpakāpju inteliģentās manuālās pārnesumkārbas (6iMT) un septiņpakāpju divsajūgu pārnesumkārbas (7DCT) un četru vai divu riteņu piedziņas.

Jaunais modelis tiks ražots Nošovicē, Čehijas Republikā.  

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+