• Hyundai Tucson pirmais testa brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    21. oktobris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    4/7Gaitas īpašības

    Gaitas īpašības

    Tucson N Line izskatās patiesi sportiski un pievilcīgi, taču runa nav tikai par izskatu vien. N Line versijā Tucson balstiekārta pielāgota nedaudz dinamiskākam braukšanas stilam. Priekšējās atsperes nodrošina par 8% augstāku stingrību, bet aizmugurē par 5%. Jāatzīmē, ka Tucson priekšējā balstiekārtā izmanto Makfersona statņu tipu, bet aizmugurē daudzsviru piekari. Tāpat izmaiņas veiktas arī stūres sistēmas programmatūrā, sniedzot precīzāku vadāmību, bet priekšējo bremžu izmērs palielināts līdz 17 collām.

    Uzlabojumi palīdz Tucson stabilāk turēties uz ceļa, saglabājot virsbūves svārstības kontrolētā amplitūdā, taču sasniegt Seat Ateca atlētismu vēl nav izdevies. Uz slidena ceļa seguma Tucson nezaudē gaitas īpašības, pilnpiedziņai saglabājot drošu saķeri ar ceļu. Braukšanas režīmu izvēlē pieejami divi režīmi – normālais un sporta.

    Kā jau sagaidāms, solis sportiskuma virzienā licis nedaudz upurēt komfortu. Tas būs īpaši jūtams uz miniatūriskajiem ātruma ierobežojošajiem vaļņiem. Ripojot pāri guļošajiem policistiem 19 collu diski balstiekārtai radīs slodzi, kas salonā sēdošo mugurkauliem būs jūtama. Atskaitot tikšanu pāri asiem nelīdzenumiem, Tucson pilsētā jutīsies ērti. Stāvvietu burzmā un krustojumu līkločos manevri ar stūri būs viegli izpildāmi, bet uz šosejas stūre kļūst stingrāka. Viss pēc labākajām tradīcijām.

    Tucson pieejama H-TRAC pilnpiedziņas sistēma. Normālos braukšanas apstākļos tiek izmantots tikai priekšējais tilts, bet slidenos apstākļos 50% no griezes momenta var tikt novadīti uz aizmugures riteņiem. Atšķirībā no klasiskajiem pilsētas krosoveriem, šeit iespējams elektriski sabloķēt pilnpiedziņu attiecībā 50:50. Šādā režīmā maksimālais braukšanas ātrums ir 40 km/h. Ar dziļu brikšņu sasniegšanu nenodarbojāmies, taču ar Tucson pilnpiedziņu un 172 mm virsbūves klīrensu ikdienas autovadītājam būs pilnīgi pietiekami.

    Testa brauciena turpinājums:

     

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē