• Hyundai Tucson pirmais brauciens

    Hibrīds
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    9. februāris, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    3/5Tehnika

    Tehnika

    Mazāk izmešu, vairāk griezes momenta un mazāks degvielas patēriņš – Tucson ieguvis elektrificētu modifikāciju klāstu, 1,6 litru benzīna un dīzeļa agregātiem pievienojot 48 voltu daļējā hibrīda sistēmu, bet jau pavasarī tiem pievienosies arī spraudņa hibrīda versija. Plug-in hibrīds iegūs 66,9 kW elektromotoru un 13,8 kWh litija polimēra akumulatoru, kopumā attīstot 265 ZS un 350 Nm griezes momentu. Elektriskajā režīmā nobraucamā distance iekļausies mūsdienu standartos – 50 km.

    Pilnvērtīga hibrīda salikumā ir 1,6 litru T-GDI benzīna dzinējs un 44,2 kW elektromotors ar 1,49 kWh litija jonu polimēra akumulatoru. Tas nozīmē, ka iegūstam 230 ZS jaudīgu SUV ar sešpakāpju automātu un visai komfortablu un precīzu gaitu. Brīžos, kad iekšdedzes dzinējam slodze ir neliela, automašīna pilnībā paļausies uz elektromotoru gan pilsētas režīmā, gan traucoties uz šosejas. Pēc brīvdienu brauciena pa aizsnigušajiem Vidzemes ceļiem, degvielas patēriņš bija 8,3 l/100km.

    Pilnpiedziņu šajā ziemā varam novērtēt īpaši – papildus velkošais tilts braucienu padara drošāku un ar izslēgtu pretslīdi Tucson caurgājamība ir pilnīgi pietiekama ikdienas braucējam. Tāpat iespējams pielāgot automašīnu arī citiem ceļa apstākļiem – smiltīm un dubļiem. Lai varētu sekot pilnpiedziņas darbībai, instrumentu panelī tiek attēlots, uz kuru no riteņiem konkrētajā brīdī tiek novadīta jauda.

    Braukšanas režīma izvēle ļauj aktivizēt ekonomisko vai sporta režīmu, tomēr mūsu testā pierādījās, ka tieši ekonomiskā izvēle šim agregātam un filozofijai būs vispiemērotākais. Lai arī paātrinājums bija labāks kā gaidījām, benzīna motora dūkoņa dažiem varētu nomākt šo prieku. Tiem, kuri vēlas šeit redzēt sportiskākus akcentus būs jāpagaida līdz brīdim, kad Tucson būs pieejams N-Line pakotnē.

    Lētākais 1,6 litru dīzeļdzinējs attīsta 115 ZS un iegūst 6MT. Hibrīda piedziņas gadījumā mehānisko transmisiju nomaina septiņpakāpju automāts un jauda pieaug līdz 136 ZS.

    Apskata turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē