• Audi Q7 pirmais brauciens

    Septiņas sēdvietas
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    18. februāris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    5/6Sekundīti uzgaidiet… Standarta TDI

    Sekundīti uzgaidiet… Standarta TDI

    Q7 pieejams ar 3,0 litru benzīna un dīzeļa dzinējiem. 3,0 l TFSI jeb 55 TFSI agregāts attīsta 340 ZS, bet 3,0 l TDI jeb 50 TDI jauda ir 286 ZS.

    Dīzeļdzinēja versijai pozitīvo īpašību netrūkst.

    • Sākumcena ir par nepilniem 2000 eiro mazāka (66 990 eiro) kā benzīnam;
    • Izmeši ir par 20 g/km mazāki (174 g/km);
    • Tas ir par aptuveni 2 litriem ekonomiskāks (6,8 l/100km);
    • Teju tikpat ātrs, 100 km/h sasniedzot par 0,4 sekundēm lēnāk (6,3 sek.).

    Tā vien izskatās, ka visi argumenti saripojuši TDI groziņā. Tomēr ir viena nianse, ar ko nāksies sadzīvot gan TFSI, gan TDI īpašniekiem.

    Ekoloģiskās prasības, striktākas normas un vienkārši neatgriezeniskas izmaiņas autobūvē. Tas viss bijis par pamatu pārmaiņām un tagad jaunajiem Audi modeļiem tolerance pret ES direktīvām atspoguļojas transmisijas darbībā. 286 ZS gan pirms 10 gadiem, gan šodien ikdienas automašīnai ir iespaidīga jauda, taču šodienas apstākļos uz zirgspēku pilnvērtīgu izmantošanu nāksies pagaidīt. Brīdī, kad ar vēzienu nospiežat akseleratora pedāli, auto aptuveni divas sekundes saglabā akadēmisku mieru līdz aizšaujas kā palaists no katapultas. Turklāt tas notiek ne tikai ekonomiskajā, bet arī citos braukšanas režīmos, tostarp dinamiskajā.

    Tas ir aspekts, pie kura nāksies pierast, piemēram, veicot apdzīšanu. Mēs to īpaši sajutām pilsētā, kad iedegoties luksofora zaļam signālam cenšamies pirmie veikt kreiso pagriezienu pirms pretimbraucošajiem, kas tūļīgi izkustas no vietas. Šādā brīdī katra sekunde ir no svara. Runā, ka no aiztures varot atbrīvoties, taču, ja vien vēlaties saglabāt garantiju, tad par dažāda veida vadības bloka modifikācijām būs jāaizmirst.

    Dinamiskas braukšanas piekritēji jau iepriekš savas balsis atdeva par BMW X5, taču šī situācija vēl vairāk nākusi par labu bavārietim ar Amerikas pasi.

    Tiesa, nesteidzīgāki braucēji to pat varētu nepamanīt vai ātrāk pierast. Lai arī kādi būtu jūsu braukšanas paradumi un pacietības mērs, transmisijas aizture ir vienīgais darvas piliens Q7 braukšanas pieredzē. Tas ir tieši tāds, kādam būtu jābūt dārgam ģimenes auto – ar to gribas izbraukt vēlreiz.

    Kas atteicas uz mūsu testa auto cenu, mūsu rokās nonāca Q7 S Line versija, kuras sākuma cena ir 70 190 eiro. Zinot to, ka autoražotāji lielu daļas peļņas gūst tieši no pircēju labvēlības attiecībā pret papildaprīkojumu, tad mūs nepārsteidz papildus ekstru saraksts uz divām A4 lappusēm. Par baltu virsbūves krāsu jāpiemaksā 1190 eiro, HD Matrix lukturiem 2717 eiro, Bose premium 3D skaņu 1303 eiro, bet par komforta paku 4700 eiro. Šīs un citas opcijas izmaksā vairāk kā 27 000 eiro, kopējo summu paaugstinot līdz 97 684 eiro.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē