Audi e-tron pirmais testa brauciens

Elektroauto
Toms Timoško
17. oktobris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Toms Timoško
Konkurences trūkums futūristiskajā elektroauto segmentā uzvaras laurus ilgu laiku ļāva plūkt tiem, kuri pirmie paspēja pievienoties šai kustībai. Ar katru gadu sāncensība kļūst arvien sīvāka, paaugstinot kvalitātes standartus. Līdzšinējiem elektrisko SUV pārstāvjiem – Tesla Model X un Jaguar I-Pace – pievienojies jauns biedrs. Audi e-tron ir pirmais Ingolštates zīmola elektroauto, konkurentiem liekot satrūkties jau ar pirmo piegājienu.

Piesēžoties pie elektroauto stūres, vadītājs acumirklī kļūst priviliģētāks. Pēkšņi mums ir atļauts bez raizēm apbraukt sastrēgumus pa sabiedriskā transporta joslu, novietot auto pašā Rīgas centrā bez maksas un nemaksāt auto ekspluatācijas nodokli. Arī iebraukšanas maksa Jūrmalā neattiecas uz mums.

Kā nokļūt priviliģēto statusā? Vēl nesenā pagātnē zaļās filozofijas atbalstītāji tika ierobežoti elektroauto izvēlē. Neizprotams dizains, neliels virsbūves izmērs un apšaubāma funkcionalitāte meta ēnu uz bezizmešu automašīnu segmentu. Laiks uz vietas nestāv – elektroauto nozare piedzīvojusi strauju evolūciju, produktiem kļūstot modernākiem un pircējiem pievilcīgākiem. Tagad iepriekš uzskaitītās privilēģijas varam baudīt ar komfortu un prestižu. Piemēram, ar Audi e-tron.

Par elektroauto un tā lietošanu ikdienā vēl joprojām pastāv ne mazums mītu un neziņas. Šajā testā aplūkosim ne vien jaunā e-tron spējas, bet arī to, cik viegls vai sarežģīts ir uzlādes process, kur atrast uzlādes stacijas, cik ilgi auto būs jālādē un cik tas izmaksā.

Audi e-tron tests:

Nākamā lapa

Nākamais: Dizains un ietilpība

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs