• Audi e-tron elektroauto pirmais testa brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    17. oktobris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    8/11Uzlādes process

    Uzlādes process

    Ņemot vērā Latvijas autobraucēju rūdījumu, ilgu gadu gaitā izvairoties no bedrēm, slideniem ceļiem un citiem šķēršļiem, esam pārliecināti, ka neviens no šeit minētajiem faktoriem neradīs itin nekādas grūtības. Pēc tam, kad auto novietots pie uzlādes stacijas, nepieciešams noskanēt E-mobi autentifikācijas karti. Apmaksai var izmantot arī E-mobi aplikāciju vai norēķināties ar sms. Tāpat šajās stacijās ir iespēja veikt uzlādi arī ar citām autentifikācijas kartēm, kas vairāk būs aktuāli iebraucējiem no ārvalstīm.

    Tālāk jāizvēlas automašīnai paredzētais kabelis ar visai sarežģītiem nosaukumiem – CCS 50kW (piemērots VW e-UP, BMW i3 u.c.), CHAdeMO 50kW (piemērots Nissan Leaf, Mitsubishi i-MiEV, Kia Soul u.c.) un Type 2 43kW (piemērots Renault Zoe u.c.). Mūsu gadījumā publiskajās stacijās jāizvēlas CCS, tomēr sajaukt būs grūti, jo CHAdeMO nebūs fiziski iespējams piespraust, savukārt Type 2 ir mazāks un uzlādi veiks lēnāk.

    Blakus kontakta vietai novietots arī indikators, kas ar dažādu gaismu signāliem vēstīs par to, vai uzlāde norit kā nākas, vai ir kādas problēmas. Uzlādes beigās autentifikācijas karte jānopīkstina atkārtoti pie uzlādes stacijas un jāatvieno kontaktdakša.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē