• Testējam ārzemēs — Renault Captur pirmais brauciens

    Krosovers
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    7. novembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    Pirmās paaudzes Captur pirms sešiem gadiem kļuva par pilsētas krosoveru pionieri. Renault zīmola krosoveru pircēji īpaši novērtēja, franču suviņam kļūstot par pārdotāko auto savā segmentā, 90 valstīs sasniedzot 1,5 miljonus realizētu vienību. Tagad laiks otrās paaudzes modelim, kuru mums bija iespēja testēt saulainajā Grieķijā.
    Nākamais: Dizains

    Kamēr minivenu, B, C un D segmenti piedzīvo lejupslīdi, Baltijā SUV segments turpina uzplaukumu. Tas īpaši attiecas uz kompaktajiem B segmenta SUV. Augstāka sēdpozīcija, labāka caurgājamība un praktiskās īpašības ir vilinājums, kas pircējiem liek novērsties no iepriekš uzticību iemantojušajiem hečbekiem, sedaniem un universāliem.

    Renault Captur ir Eiropā pārdotākais B segmenta SUV un 71% no visiem eksemplāriem nonāk uzņēmumu autoparkos. Krosovera popularitāte daļēji skaidrojama ar faktu, ka Captur izdevās ielekt savā segmentā īstajā laikā. 2013. gadā konkurentu skaits bija uz vienas rokas pirkstiem saskaitāms, taču tagad tam ir vairāk nekā 20 sāncenšu.

    Salīdzinot situāciju ar Baltijas valstīm (privātpersonu darījumi), mūsu reģionā pirmās paaudzes modelis bijis mazāk iecienīts. Popularitātes ziņā tas ierindojas 12. vietā, atpaliekot no VW T-Roc, Nissan Juke, VW T-Cross, Hyundai Kona, Opel Crossland un citiem konkurentiem. Aktuāls kļūst jautājums – vai franču krosoveram otrajā paaudzē izdosies nostabilizēt Captur popularitāti Eiropā un kā situācija varētu mainīties Baltijas valstīs?

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē