• Seši iemesli, kāpēc ir vērts remontēt auto autorizētā servisā

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    21. septembris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Mēdz teikt, ka skopais maksā divreiz. Reizēm arī tāds nieks kā gaisa filtru nomaiņa neautorizētā servisā var sagādāt pamatīgas galvassāpes auto īpašniekam, sadārdzinot sākotnējos remontdarbus vai pat radot riskus tehniskajā apskatē. Tāpēc īstā auto servisa atrašanai ir vērts pievērst vairāk uzmanības kā vien cenu salīdzināšanai.

    Zemās cenas vilinājums vai draudzīgie pazīstamie var šķist kārdinošas opcijas, tomēr pirms izvēlēties autoservisu, kam uzticēt savu auto, ir svarīgi izvērtēt visus riskus, kas nereti seko vieglākajām izvēlēm. Nissan oficiālā pārstāvja Norde pēcpārdošanas nodaļas vadītājs Gints Bremze un auto servisa vadītājs Mārtiņš Mālnieks dalās savā profesionālajā pieredzē.

    1. Pārskatāma auto veselības stāvokļa vēsture – labāka cena otrreizējā tirgū

    Mālnieks atgādina, ka uzticama un pārskatāma remontu un tehniskās apkopes vēsture var uzlabot spēkrata pārdošanas cenu līdz pat 9%. “Skaidra auto veselības stāvokļa vēsture jaunajam pircējam ir būtisks kritērijs, kas jāņem vērā pirms auto iegādes. Tas pircējam ļauj izvērtēt potenciālās automašīnas uzturēšanas izmaksas nākotnē,” piebilst eksperts.

    Tikmēr Bremze min, ka tagad servisa grāmatiņas ir pieejamas elektroniski.

    “Digitālās servisa grāmatiņas nodrošina to, ka visi ieraksti par garantijas apkopēm, veiktajiem remontiem un citām darbībām tiek saglabāti speciālās auto ražotāju, auto dīleru un oficiālo pārstāvju serveru datubāzēs. Tas ir ieguvums autovadītājam, jo tā viņi var būt droši, ka nemaksās dubultā par jau paveiktu darbu,” skaidro Gints.

    2. Uzticamas auto detaļas – ilgāks mūžs un garantijas saglabāšana

    Autorizētos servisos visas detaļas, kuras nepieciešamas automašīnas remontam, ir apstiprinājis spēkrata ražotājs. Turpretim neautorizētos servisos netiek ievērota šāda sistēma un var tikt izmantots lētākais variants, lai samazinātu faktiskās remonta izmaksas, neskatoties uz to, ka ražotājs šādu detaļu nav apstiprinājis. Neatbilstošas detaļas var nodarīt postažu arī neskartajām auto komponentēm. Turklāt, nekvalitatīvas auto detaļas apdraud iespēju saglabāt auto garantiju.

    Auto garantija nav burvju nūjiņa, kas novērsīs visas kaites. Lai garantija darbotos, auto īpašniekam ir jārīkojas saskaņā ar ražotāja veidoto manuāli un jāveic visas tajā minētās darbības, pretējā gadījumā garantija var nesegt remonta izdevumus.

    3. Kompleksa pieeja, nevis tikai acīmredzamas kaites novēršana

    Jaunās paaudzes transportlīdzekļi ir uzlaboti un aprīkoti ar dažādām smalkām elektriskām, degvielas un vadības sistēmām, kuru apkope mēdz atšķirties, tādēļ to labošanu labāk uzticēt autorizētam servisam.

    “Autorizēto servisu speciālisti līdzīgi kā labi ārsti uz katru situāciju skatās kompleksi.

    Arī auto tāpat kā cilvēkam – kaite vienā konkrētā vietā nenozīmē, kur tur ir patiesā problēma. Nereti tās ir tikai sekas.

    Tāpēc autorizēta servisa auto apkopē papildu veic vismaz 34 punktu automašīnas pārbaudi, ko citviet nedara. Autorizētam servisam ir pieeja arī dažādām shēmām, programmām un speciāliem instrumentiem, kas ļauj operatīvi diagnosticēt bojājumus un tos novērst,” uzsver Mālnieks.

    Viņš arī skaidro, ka tas nozīmē ātrāku defekta noskaidrošanu, ātrāku remontu un tehnoloģiski atbilstošu apkopi. Kopumā – auto īsāku laiku pavada servisā un tas īpašniekam nozīmē mazākas izmaksas.

    4. Pilna automašīnas aprūpe nav laba vēlējums, bet gan autorizēta servisa standarts

    Nereti pat nemanām katru sīkumu, par kuru parūpējas servisa darbinieki, taču šī nav vien meistaru pretimnākšana auto īpašniekam, bet gan standarta prasības autorizētā servisā. Piemēram, ja tiek mainītas bremžu uzlikas, tad autorizēts serviss parūpēsies arī par to, lai bremžu mehānismi tiktu iztīrīti un ieeļļoti un par to neprasīs papildu samaksu.

    5. Ne visi var un drīkst labot elektroauto

    Starp elektroauto sastāvdaļām neatradīsiet ierastās lietas, kā, piemēram, degvielas bāku, sajūgu vai  iekšdedzes dzinēju. To vietā galvenās komponentes ir baterija, lādēšanas sistēma un elektromotors. “Ir jābūt izpratnei un tehniskām zināšanām, kā šīs lietas saistītas savā starpā, lai varētu kvalitatīvi remontēt un apkopt elektroauto,” skaidro Bremze.

    Elektroauto remonta specifika prasa zināšanas, kas galvenokārt ir saistītas ar drošību un elektrospēkratu uzbūvi. Elektromašīnas drīkst remontēt tikai sertificēti meistari, kas izgājuši noteiktas apmācības.

    6. Lojalitāte atmaksājas – labās gribas programmā auto var tikt saremontēts bez maksas

    Tikai autorizētie servisi nodrošina unikālu iespēju, ka arī pēc garantijas servisa beigām ir reizes, kad dzelzs rumaku var salabot bez maksas. Tā ir tā dēvētā Good Will Policy jeb Labās gribas programma, kas pieejama tiem noteiktā dīlera auto īpašniekiem, kas vienmēr veduši savu auto uz dīlera servisu un ir ievērojuši visus apkopju datumus un prasības.

    “Visbiežāk remontētas ātrumkārbas, dzinēji un sūkņi, ir bijuši gadījumi, kad Nissan kā ražotājs pilnībā apmaksā dzinēja nomaiņu, kas īpašniekam nozīmē vairāku tūkstošu eiro ietaupījumu,” stāsta Mālnieks.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē