• Rallija auto ielai – Toyota GR Yaris pirmais brauciens

    Auto
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    22. februāris, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    3/6Interjers

    Interjers

    Salons veidots tā, lai vadītājs justos labi ne tikai trases apstākļos, bet arī ikdienā. Sānus ieskaujoši Recaro tipa sēdekļi ar alkantaras apdari, vienkārši uztverms analogais instrumentu panelis, GR uzšuves uz sēdekļu pagalvjiem un īpašs uzraksts starp abiem sēdekļiem, kas angļu valodā vēsta, ka šis auto ir izstrādāts FIA Pasaules rallija čempionātam (WRC).

    Tāpat šeit ir ekstras, kas noderīgas ikvienā mūsdienu auto – atpakaļskata kamera, apsildāma stūre, lietus sensors, divzonu klimata kontrole un 8 collu skārienekrāns ar sānos izveidotiem īsceļiem. Arī drošības funkciju klāsts aizgūts no citiem Toyota modeļiem, Safety Sense pakotnei ietverot sadursmes novēršanas sistēmu, adaptīvo kruīza kontroli, brīdinājumu par izbraukšanu no joslas, automātiskas tālās gaismas un ceļa zīmju atpazīšanas funkciju. To, kā skan audio sistēma gan nesanāca notestēt, jo šo divu dienu laikā mūzika tika atskaņota no dubultā izpūtēja – jo tālāk devās bultiņa tahometra skalā, jo neaizmirstamāks bija izplūdes sistēmas tonis.

    Uzsvars uz sportiskumu nekļūst nomācošs un tas patiks tiem, kuri nolēmuši GR Yaris iegādāties kā ikdienas auto. Bagāžnieka ietilpība ir 174 litri, kas ir pilnībā pieņemami šāda rakstura automašīnai. Jāņem vērā, ka aizmugurē ir divas sēdvietas un zemā jumta līnija ierobežos ērtības pieaugušajiem, taču, iesēžoties nedaudz slīpāk, līdz gala mērķim varēs tikt.

    Sākot ievingrināt rokas un meklējot labākās trajektorijas, novērtējam svarīgāko ierīču izvietojumu. Alumīnija pedāļi ir pietiekami tālu viens no otra, lai ar tiem varētu ātri operēt arī ziemas zābakos, vienlaikus nelaupot iespēju lietpratējiem izmantot heel & toe braukšanas tehniku. Savukārt mehāniskā rokasbremze un ātrumpārslēgs ir tik augstu, lai tam nebūtu jāliecas pakaļ. Un pats galvenais – pa rokai novietota poga stabilitātes kontroles deaktivizācijai, kā arī braukšanas režīmu izvēle, kuru izpētīsim vēlāk.

    Neuzbāzīgi sportiskā interjera sajūta ir patīkama, tomēr jau no pirmajiem testa metriem nepamet vēlme vadītāja sēdekli palikt nedaudz zemāk. Sporta automašīnās ierasts sēdēt zemu, taču šeit acīs uzreiz duras gan salona atpakaļskata spogulis, gan augstais paneļa displejs. Lai arī auguma parametri ir tālu no volejbola un basketbola standartiem, nācās pierast pie sēdpozīcijas. Iespējams, tas vēl lielākas grūtības sagādās garāka auguma braucējiem, it īpaši, ja galvā būs ķivere.

    Apskata turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē