• «Porsche» paplašina pārdošanu internetā, iekļaujot arī klientu konfigurētus automobiļus

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    23. oktobris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Tiem, kuri vēlas iegādāties auto internetā, «Porsche» ir pilnībā pārveidojis savu konfiguratoru – tam ir vairākas jaunas funkcijas un izskati, lai klienti varētu tiešsaistē veidot paši savus automobiļus un tos arī pasūtīt, informēja uzņēmumā.

    Pašlaik «Porsche» automobiļu konfiguratoru var izmantot, lai veiktu automobiļu iepriekšēju pasūtīšanu.

    Jaunās funkcijas sākotnēji būs pieejamas Vācijā, bet tuvākajās nedēļās arī Spānijā un Portugālē. Citās Eiropas valstīs šo pakalpojumu plāno ieviest pēc 2023. gada.

    «Porsche» automobiļu konfigurators ar paplašinātām funkcijām

    Pateicoties vairākām jaunām funkcijām un izskatiem, jaunās paaudzes automobiļu konfigurators tagad kļuvis vēl intuitīvāks un sniedz ievērojami uzlabotu pieredzi. Starp jaunajām funkcijām ir paplašināti automobiļa izskati vēl augstākā kvalitātē un ar dažādākiem foniem. Gandrīz visas iespējas tagad ir vizuāli attēlotas reālā laika izskatā – no dažādiem dizaina aprīkojuma variantiem līdz pat tādām detaļām kā dekoratīvās šuves.

    «Ar jaunajām funkcijām mēs esam sasnieguši pavērsiena punktu ceļā uz ļoti pievilcīgu digitālo pakalpojumu »Porsche" iegādei,” saka «Porsche AG» mārketinga vadītājs Roberts Aders.

    Pēc Adera vārdiem, «Porsche» automobiļu konfigurators ir pilnībā pārveidots, lai nodrošinātu maksimālas pielāgošanas iespējas katram klientam, vienlaikus padarot konfigurēšanas un pirkšanas pieredzi pēc iespējas intuitīvāku. “Tā tiek panākts iedvesmojošāks, vienkāršāks un aizraujošāks klientu ceļojums auto iegādē,” izteicās Aders.

    Iepriekšēja pasūtīšana internetā pat klientu konfigurētiem automobiļiem

    Klienti jau līdz šim varēja pieprasīt un pasūtīt noliktavā pieejamās jaunās un lietotās automašīnas. Pateicoties jaunajām funkcijām, tagad tas attieksies arī uz klienta konfigurētiem automobiļiem, kurus varēs iepriekš pasūtīt pie vēlamā «Porsche»’ dīlera. Šis process ir daļa no zīmola daudzkanālu pieejas, kas ir izstrādāta, lai ļautu klientiem vienkāršāk un ērtāk pārvietoties starp digitālajiem un fiziskajiem kontaktpunktiem.

    «Mūsu klienti iegūst labāko no abām pasaulēm – un Vācija kārtējo reizi ir izmēģinājuma tirgus paplašinātajām tiešsaistes pārdošanas funkcijām,» saka «Porsche Deutschland GmbH» valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Pollihs.

    Pollihs izcēla, ka klienta sapņu automašīnu tagad iespējams konfigurēt un iepriekš pasūtīt, atrodoties mājās. «Tajā pašā laikā mēs turpināsim koncentrēties uz dīleriem kā klientu centrālo kontaktpunktu, kas veicina personīgo kontaktu ar mūsu zīmolu,» piebilda Pollihs.

    «Porsche» automašīnu tirdzniecību internetā Vācijā sāka 2019. gadā, un kopš tā laika uzņēmums nepārtraukti paplašina savu piedāvājuma klāstu. Automobiļu meklēšana tiešsaistē tagad ir pieejama 100 valstu tirgos visā pasaulē, no kuriem 32 valstīs ir iespējams tās arī pasūtīt internetā, tostarp Latvijā.

    «Daudziem Eiropas tirgiem jau no paša sākuma ir bijusi nozīmīga loma, veidojot tālāku automobiļu pārdošanu internetā, un tagad tie ir pirmie, kas saviem klientiem varēs piedāvāt paplašinātās funkcijas,» norāda «Porsche AG» viceprezidents Eiropas reģionā Marko Šūberts.

    Šūberts uzsvēra, ka pēdējo gadu pieredze liecina, ka «Porsche» pircējiem Eiropā arvien svarīgāka ir iespēja veikt iegādi tiešsaistē. «Tieši šā iemesla dēļ mēs tuvāko nedēļu laikā vēlamies piedāvāt paplašinātās iespējas Spānijā un Portugālē, un plānojam, ka 2023. gadā tās tiks ieviestas daudzās citās Eiropas valstīs,» piebilda Šūberts.

    Pievienojies dzīvesstila portāla Santa.lv Facebook un Instagram: uzzini vērtīgo, lasi kvalitatīvo.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē