• «Opel Astra GSe» un «Grandland GSe» pirmais tests ārzemēs

    Auto
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    7. februāris, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    3/3Opel Grandland GSe

    Opel Grandland GSe

    Būdams jaunas paaudzes modelis, «Astra» šajā testa braucienā pievilināja lielāko starmešu gaismu, tomēr, kā augstāk minēju, pie GSe versijas ticis arī atjauninātais «Grandland» krosovers. Lai arī cik neticami tas nebūtu, šobrīd ātrākais «Opel» klāsta pārstāvis ir tieši šis. Ģimenes krosovers 100 km/h sasniedz 6,1 sekundē, tā izmeši ir vien 27 g/km, bet bezizmešu režīmā tas var nobraukt 63 km.

    Lai to vieglāk būtu atšķirt no standarta «Grandland», GSe versijai ir atšķirīgs aizmugures difuzors, bet par papildu maksu pieejams divtoņu virsbūves krāsojums. Arī interjerā redzamas līdzības ar kompakto radinieku, iegūstot alkantaras apdari un sēdekļus ar jūtamāku sānu atbalstu.

    Pārsēžoties no jaunā «Astra» modeļa, jūtams, ka «Grandland» pamatā ir 2017. gada auto. Uz to īpaši norāda interjera dizains – «ātrumpārslēgs», klimata kontroles dizains un citi jau redzēti risinājumi -, kā arī atšķirības tehnoloģiju nodrošinājumā.

    Piemēram, lai arī multimediju sistēma ir modernizēta, tā nav pārlieku atsaucīga, savukārt atpakaļskata kamerai ir nepieņemami zema kvalitāte, lai arī auto maksā 54 990 eiro. Tāpat šeit atradām tikai vienu USB uzlādes ligzdu, kamēr aizmugurē to nav vispār. Lai nu kā, GSe versija nav domāta USB kontaktvietu skaitīšanai, bet gan dinamiskai braukšanai.

    Patiesībā šeit atrodas tā pati «Hybrid4» versija, kas kļuva pieejama 2019. gadā un tagad tikusi pārsaukta par GSe. Tas nozīmē, ka krosoveram ir 300 zirgspēku 1,6 litru benzīna agregāts, 520 Nm grieze, divi elektromotori un pilnpiedziņa, kas nodrošina automašīnai netipiski strauju paātrinājumu. Tas gan pieejams vien tad, kad baterija nav pavisam tukša. Tāpat kā «Astra», arī krosovers pilnībā elektriskajā režīmā var braukt līdz 135 km/h ātrumam, bet ierobežotājs apstādinās autobāņa lidojumu pie 235 km/h sliekšņa.

    Tas ieguvis to pašu balstiekārtas risinājumu kā «Astra GSe», piepalīdzot savaldīt smagnējo virsbūvi. Uz lielceļa šis krosovers ir patiesi ātrs, tomēr ar to arī tā atlētisms aprobežojas, nespējot radīt tādas emocijas, piemēram, kā «Cupra Formentor e-HYBRID».

    Salīdzināsim cenas ar dažiem uzlādējamajiem suviem:

    • «Toyota RAV4 Plug-in»: 53 600 eiro
    • «Hyundai Tucson Plug-in»: 46 990 eiro
    • «Cupra Formentor e-HYBRID»: 44 200 eiro
    • «Volvo XC60 T6 Plug-in»: 68 000 eiro
    • «Mazda CX-60»: 52 990 eiro
    • «Audi Q5 50 TFSI e quattro»: 57 650 eiro

     

    Pievienojies dzīvesstila portāla Santa.lv Facebook un Instagram: uzzini vērtīgo, lasi kvalitatīvo.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē