• Noskaidroti populārākie lietoto auto zīmoli Baltijas valstīs

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    18. marts, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Wikimedia
    Baltijā populārākais 2021. gada lietoto automašīnu zīmols ir “Škoda“, kam seko “Volvo“ un “Opel“, liecina Baltijā lielākā lietoto auto tirgotāja “Longo Group” pērnā gada darījumu dati. Interesanti, ka valstu līmenī Škoda ir pārliecinošs līderis tikai Lietuvā. Latvijas autovadītāji priekšroku dod Volvo, otrajā vietā atstājot “Opel“, un “Škoda“ ir tikai trešajā. Arī Igaunijā vispopulārākie joprojām ir “Volvo“ zīmola auto.

    “Vēl 2021. gada vasarā “Volvo“ auto Baltijā ieņēma stabilas līderpozīcijas pārdotāko auto sarakstā, Latvijā otrajā vietā bija “Volkswagen“, Igaunijā – “Ford“, bet visa gada griezumā “Škoda“ ir izrādījusies populārākā izvēle.

    Tas noteikti ir saistīts ar izvēles iespējām no piedāvājuma, kas attiecas uz minētajiem zīmoliem, tomēr nenoliedzami minētie auto ražotāju spēkrati pērn bijuši Latvijas un Baltijas iedzīvotāju pirktspējai visatbilstošākie.

    “Longo Group” visās trīs Baltijas valstīs 2021. gadā pārdeva 3344 personīgās automašīnas. No tām 1135 auto jeb trešo daļu pērn iegādājās Latvijas iedzīvotāji,” skaidro Edgars Cērps, “Longo Group” valdes priekšsēdētajs.

    Lietoto auto zīmolu top 2021. gadā Baltijā (“Longo Group” dati):

    1. “Škoda“
    2. “Volvo“
    3. “Opel“
    4. “Audi“
    5. “Volkswagen“
    6. “BMW“

    Kā liecina CSDD svaigākā statistika, uz 2022. gada 1. janvārī Latvijā ir reģistrētās 758688 vieglas automašīnas. Kā rada statistika, tehniskā kārtībā esošo vieglo spēkratu vidējais vecums ir 13,88 gadi, un šīs radītājs ik gadu palielinās – tā, piemēram, 2021. gadā vidējais vieglā automobiļa vecums ir bijis 13,59, 2019. gadā – 13,49, bet gadu iepriekš – 13,39.

    Savukārt, ja runājam par pirmoreiz reģistrētajiem spēkratiem, tad to vidējais vecums ir krietni mazāks – 8,67 gadi, bet tendence ir tāda pati – ik gadu spēkratu vidējais vecums palielinās: no 8,17 gadiem 2017. gadā, 8,27 gadiem 2018. gadā un līdz 8,67 gadiem 2020. gadā (pēdējais gads, par kuru ir pieejami dati). Tas arī ir saistīts gan ar izvēles iespējam, gan ar Latvijas iedzīvotāju pirktspēju.

    Šobrīd kopumā Latvijā populārāko visa veida auto zīmolu saraksta augšgalā ir Volkswagen (131 630 reģistrētie transportlīdzekļi), Audi (94 890) un Volvo (73 290).

    Kā norāda “Longo Group” valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps, “Baltijā šobrīd populārākie personīgo lietoto auto zīmoli norāda, ka reģiona autovadītājiem svarīgs ir kvalitātes un cenas samērīgums.

    “Longo” automašīnu zīmolu tops daļēji saskan ar Latvijā kopumā reģistrēto auto marku topu – divi auto ražotāji abu sarakstu augšgalā ir vienādi.”

    Kā ziņots iepriekš, 2020. gadā «Longo Group» lietoto auto pircēji visbiežāk interesējušies par “Volvo“, “Volkswagen“ un “Opel“ marku transportlīdzekļus un lielākā daļa jeb vairāk nekā 80% no visām iegādātajām automašīnām bija ar dīzeļdzinējiem. 

    Pievienojies dzīvesstila portāla Santa.lv Facebook un Instagram: uzzini vērtīgo, lasi kvalitatīvo.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē