• Modernizētā Seat Ateca pirmais brauciens

    Krosovers
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    9. novembris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    4/5Brauciens

    Brauciens

    Uz asfaltēta ceļa tas jūtas vēl pārliecinošāk nekā iepriekš, veiksmīgāk sabalansējot komfortu ar ierobežotām virsbūves svārstībām un paklausīgu gaitu. Sportiskās manieres nekur nav zudušas – tās vienkārši kļuvušas vieglāk samērojamas ar mūsu ceļu realitāti. Lieki teikt, ka Ateca ir viens no šī segmenta aizraujošākajiem auto, bet, mums par pārsteigumu, tas ir favorīts ne tikai uz asfaltēta ceļa.

    Modifikāciju klāstu papildinājusi versija, kas Latvijas pircējiem allaž šķitusi saistoša. Seat nolēmis Ateca klāstu papildināt ar bezceļiem piemēroto Xperience aprīkojumu, kas ietver papildus virsbūves aizsardzību, anodizētus jumta reliņus, atšķirīgu salona apdari un dažus īpašus akcentus, piemēram, sporta stūre ar «X» logotipu.

    Mūsu testa auto ieguvis sportisko FR pakotni, tomēr tas mūs neatturēja doties apvidū, kur vislabāk justos daudzpusīgā Xperience versija. Gada auto konkursa ietvaros devāmies to testēt vidē, kurā nonāk salīdzinoši maza daļa auto īpašnieku. Smilšainā apvidū tas stājās līdzās tādiem pilnpiedziņas muskuļiem kā Audi E-Tron Sportback, Kia Sportage un pat Land Rover Defender. Prasmīgi autovadītāji šeit, iespējams, pat iztiktu ar priekšpiedziņas automašīnu, kurai ir pietiekami labs klīrenss, taču pilnpiedziņas esamība mums deva patīkamu drošības garantu.

    Izbraucot neierasto maršrutu, tieši Ateca to pieveica ar negaidītu bezrūpību. Auto nav nedz par smagu, nedz par garu, turklāt pat ar vasaras riepām un standarta offroad režīmu tas tika cauri visiem uzliktajiem pārbaudījumiem.

    Lai nonāktu līdz smilšu karjerai, mērojām ceļu pa grants segumu, kurā skaidri varēja sadzirdēt vienu no Ateca nepilnībām – skaņas izolāciju. To īpaši var attiecināt uz aizmugurējo sēdekļu rindu, kur pasažieriem nāksies klausīties dažādu trokšņu simfonijā gan no virsbūves apakšas, gan riteņu arkām. Šādiem ceļiem nebūs piemēroti arī 19 collu diski, taču to īpatnējā aerodinamiskā dizaina dēļ daļa pircēju no tiem varētu atteikties jau dīlercentrā.

    Ateca apguvis arī modernākās drošības sistēmas, kuru vidū ir ne tikai adaptīvā kruīza kontrole, bet arī sadursmes novēršanas un avārijas bremzēšanas sistēma, gājēju uzraudzība, ceļa zīmju atpazīšana un citi palīgi, no kuriem daļa būs pieejami par papildus maksu dažādās drošības pakotnēs. 

    Visiem Ateca ir 5 gadu vai 100 000 km nobraukuma garantija, bet, piemaksājot 481 eiro, nobraukuma limitu var palielināt līdz 150 000 km.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē