• «Iveco» ievieš jaunas funkcijas, kas palielina «Daily» darba spējas

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    28. oktobris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    «Iveco» saviem «Daily» klientiem sāk piedāvāt piekļuvi jaunu savienoto pakalpojumu pasaulei, kas ļaus maksimāli lietderīgi izmantot darbam veltāmo laiku un ikdienu padarīs daudz vieglāku. Galvenokārt jau tādēļ, ka savienojamības bloka viedie risinājumi mazinās vajadzību apkopju un remonta stacijas apmeklēt klātienē.

    Izmantojot «Iveco» klientu apkalpošanas centru, klienti var iegūt sava komerctransporta attālinātu diagnostiku un veikt programmatūras bezvadu atjaunināšanu, tā maksimāli palielinot automašīnas darbspēju. Proti, tā vietā, lai dotos uz autoservisu, jaunā «Iveco Daily» pakalpojuma lietotājiem tagad nepieciešams vien apstāties, saņemt nepieciešamos atjauninājumus, pēc kā var turpināt ceļu.

    ««Iveco» klientu apkalpošanas centra eksperti var arī tiešā veidā sazināties ar autovadītāju, ja saņem informāciju, ka transportlīdzeklim drīzumā radīsies problēma,» skaidro Ernests Jakubonis (Ernestas Jakubonis), «Iveco» pārstāvniecības Baltijas valstīs pārdošanas un mārketinga vadītājs.

    Tas ietaupa gan laiku, gan naudu, tomēr vienlaikus nozīmē, ka Iveco klientiem ir jāseko līdzi tehnoloģiju attīstībai, lai varētu izmantot visus jaunos viedos risinājumus, piemēram, savienojamības bloka funkcijas.

    Papildu tam Iveco piedāvā dažādus pielāgoto pakalpojumu komplektus, kas paredzēti, lai pēc iespējas mazāk laika nāktos pavadīt apkopju un remonta veikšanas vietās, turklāt rūpes par auto nemaksā daudz – apkopes līgums ar Iveco maksā no 9 eiro mēnesī un vēlāk to var izmantot kā pamatu dažādu pakalpojumu komplektu izveidei.

    «Tādā gadījumā klients var būt pārliecināts, ka viņa transportlīdzeklis ir vislabākajā stāvoklī ar garantiju vairumam komponentu, tostarp dzinējam, pārnesumkārbai, asīm un degvielas iesmidzināšanas sistēmai. Visplašākais pakalpojumu komplekts sniedz arī iespēju saņemt palīdzību uz ceļa jebkurā diennakts laikā,» norāda Ernests Jakubonis.

    Visiem «Iveco Daily» transportlīdzekļiem ir divu gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma, un apkopes līgumu «S-LIFE» šobrīd var noslēgt par mazāk nekā 10 eiro. Tas ietver visus transportlīdzekļa apkopes uzdevumus saskaņā ar servisa grāmatiņu, bet visaptverošākais līgums ar visiem pakalpojumiem ir «3XL-LIFE». Turklāt būtiski, ka visi Iveco īpašnieki apkopes un remonta līgumu var parakstīt 12 mēnešu laikā pēc transportlīdzekļa iegādes.

    Jaunais «Daily» ir aprīkojams arī ar progresīvu digitālo palīgu «Iveco Driver Pal», kuru vadītājs kontrolē ar balss komandām. «Alexa» tehnoloģija ļauj autovadītājam izmantot balss saziņu ar transportlīdzekli un citiem autovadītājiem, kā arī piekļūt Iveco tiešsaistes pakalpojumiem.

    Papildu «Alexa» standarta funkcijām «Iveco Driver Pal» piedāvā ekskluzīvās «MyIveco» funkcijas, kas izstrādātas kopā ar «Amazon Web Services». Tās ļauj vadītājam pārbaudīt transportlīdzekļa stāvokli, iestatīt un vadīt navigācijas sistēmu, vajadzības gadījumā lūgt palīdzību, kā arī lūgt braukšanas stila padomus, lai ietaupīt degvielu un ceļotu droši.

    Pievienojies dzīvesstila portāla Santa.lv Facebook un Instagram: uzzini vērtīgo, lasi kvalitatīvo.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē