• Elektriskā Mini Cooper SE pirmais brauciens

    Elektroauto
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    4. septembris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    2/7Dizains & salons

    Dizains & salons

    Ja elektriskais Mini nebūs apauts ar 17 collu unikālā dizaina trīsstaru diskiem, kas uzreiz rada asociācijas ar elektroauto vai nerealizētu konceptauto, elektriskais hečbeks pārlieku neatšķiras no iekšdedzes dzinēja versijas. Uz atšķirībām norāda daži akcenti – dzeltenās krāsas moldingi un spoguļu korpusi, kā arī stilizēts radiatora režģis un mazie E versijas logotipi. Mūsu testa auto gan nav uzstādīti tā sauktie Power Spoke unikālie diski, taču interesants ir fakts, ka sākotnēji tie saucās Corona Spoke, taču līdz ar jaunā vīrusa izplatību Mini nolēma mainīt to nosaukumu.

    Tam ir tie paši apaļīgie priekšējie lukturi, praktiski neredzamas statnes un īsas virsbūves pārkares, savukārt aizmugures optikā iestrādāts stilizēts fragments no Lielbritānijas karoga. Stilīgi! Gluži kā Džordžs Klūnijs, arī Mini ārēji vienkārši neprot novecot.

    Virsbūves izmēru ziņā tas nebūt vairs nav saucams minī mīļvārdiņā. 40 gadu laikā hečbeks audzis visai raženi, pastiepjoties garumā gandrīz par metru (3820 mm). Tomēr gan toreiz, gan tagad hečbeka salons būs piemērots diviem braucējiem, jo vieta aizmugurē un 211 litru bagāžas telpa līdzi ņemamajai bagāžai nebūs visai plaša. Tomēr neviens neiegādājas Mini tā praktisko īpašību dēļ. Tam piemīt kas cits.

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē