• «Dacia» zīmols iegūst jaunu logotipu un vizuālo identitāti

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    15. jūnijs, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Izmaiņām veidlapās un citos dokumentos (2021. gada vidū) sekoja pārmaiņas tirdzniecības dīleru tīklā 2022. gada sākumā, un nu pienācis laiks jauno zīmola identitāti ieviest arī automašīnās. Tā radīs izmaiņas dizainā, kā arī iemiesos nākotnes apņemšanās, un būs balstīta uz stingri ievērotām vērtībām, kuras ir pamatā Dacia veiksmes stāstam. Automašīnas varēs pasūtīt jau no 16. jūnija, pirmās tiks piegādātas jau 2022. gada pēdējā ceturksnī.

    «Dacia» jaunā vizuālā identitāte tiek ieviesta pilnīgi visā klāstā

    Zīmola jaunās identitātes spilgta iezīme – «Dacia Link» emblēma – ir redzama automašīnas priekšpusē dekoratīvā radiatora režģa centrā. Emblēmai ir jauns dizains un pēc izmaiņu ieviešanas tā būs baltā krāsā.

    Gluži kā ķēdes posmi, savienotie “D” un “C” burti minimālisma stila līnijās veido jauno emblēmu, kas atspoguļo jaunā dizaina robusto vienkāršību. «Dacia Link» ir uzreiz pamanāms zīmola elements, kas ir atpazīstams gan tuvumā, gan no attāluma. Emblēma redzama arī katra dekoratīvā diska centrā.

    Vēl viena redzama pārmaiņa ir logotipa izvietošana uz katras automašīnas aizmugurējā paneļa un stūres. Minimālistiskā dizaina burti ir samazināti, un emblēmas dizainā ir atstāts tikai tik daudz, lai varētu izšķirt burtus.

    Automašīnu klāstā līdz ar jauno dizainu ir parādījies pelēkās krāsas Monolith Grey tonis jumta reliņiem, priekšējām un aizmugurējām buksēšanas plāksnēm un «Sandero Stepway» un «Duster» modeļu sāna skata spoguļiem.

    Tā pati būtība, jauns uzrāviens

    Dažos mēnešos «Dacia» papildināja savu automobiļu klāstu ar diviem jaunumiem: pilnībā elektrisko «Spring» un daudzpusīgo C segmenta ģimenes auto – «Jogger».

    Zīmola jauno vizuālo elementu praktiska ieviešana automašīnās ir zīmola atjaunināšanas procesa kulminācija. «Dacia» ir mainījis sava zīmola identitāti, tomēr paliek uzticīgs tā būtībai.

    «Dacia» zīmola būtība ir radīt automobiļus bez pompozitātes, iekļaujot tikai pašu nepieciešamāko atbilstoši klientu gaidām. «Dacia» automašīnas pirmkārt un galvenokārt ir izturīgas un uzticamas, daudzpusīgas, turklāt tās var izmantot dažādiem mērķiem – gan braucieniem pa pilsētu, gan nedēļas nogalē, dodoties atpūtā brīvā dabā. Līdz ar jaunās identitātes ieviešanu savu debiju piedzīvo jaunais automašīnu krāsojums Lichen haki zemes tonī, kas līdzinās dabisku sūnu krāsai un izceļ «Dacia» ciešo saikni ar dabu.

    «Dacia» mērķis ir likt paraudzīties jaunā gaismā uz automobiļiem, reizē cenšoties ieviest gudru patērētāju praksi. Tas tiks ieviests pakāpeniski, atsakoties no konkrētiem materiāliem, piemēram, hromētiem dekoriem, kā arī nu jau vairākus gadus atsakoties no dzīvnieku izcelsmes ādas izmantošanas.

    Atklājot jauno zīmola identitāti un ieviešot jaunu praksi, «Dacia» pakāpeniski varēs īstenot vienu no saistībām, ko «Renault Group» apņēmās ikgadējā pilnsapulcē 2021. gada 23. aprīlī. Līdz ar to «Dacia» būs pirmais grupas zīmols, kas, sākot no 2023. gada, visām savām automašīnām noteiks maksimālo ātrumu 180 km/h.

    Iespējams, tā notiek pirmo reizi autobūves nozarē – jaunā vizuālā identitāte tiek ieviesta vienlaikus visā «Dacia» klāstā. Jau no 16. jūnija klienti varēs veikt automobiļu pasūtījumus, kuriem jau būs jaunā vizuālā identitāte.

    Lai redzētu, kā jaunās vizuālās identitātes elementi izskatās dzīvē, klientiem nāksies pagaidīt līdz Parīzes auto izstādei Mondial de Paris 2022. gada oktobrī, savukārt pirmās automašīnas «Dacia» tirdzniecības dīleru vietās nonāks nedaudz vēlāk.

     

     

    Pievienojies dzīvesstila portāla Santa.lv Facebook un Instagram: uzzini vērtīgo, lasi kvalitatīvo.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē