• Hyundai i10 pirmais brauciens

    Ekonomisks hečbeks
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    11. maijs, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    3/7Praktiskums

    Praktiskums

    Jaunais i10 ir lielāks nekā priekštecis, riteņu bāzei pastiepjoties par 40 mm. Pateicoties tam, ka riteņi novietoti tuvu automašīnas stūriem, tas garantē ne tikai labākus piebraukšanas leņķus pie slīpām virsmām, bet arī vairāk vietas salonā sēdošajiem. Četri braucēji šeit varēs justies pietiekami komfortabli, jo netrūks brīvā vieta nedz galvai, nedz kājām.

    Bagāžas nodalījums ir klasei atbilstošs. 252 litru nodalījumā varēs ievietot četrus lielos iepirkumu maisus, bet zem grīdas paslēpies rezerves rats. Vienīgā lieta, kas pietrūka bagāžnieka nodalījumā ir striķīši augšējam plauktam. Ja pacelsiet to vertikālā pozīcijā un aizmirsīsiet nolaist, tas pilnībā aizsegs skatu uz aizmuguri. Nolaižot sēdekļu atzveltnes, bagāžnieku var paplašināt līdz 1050 litriem.

    Piekabes vilkt ar i10 nebūs iespējams, bet lielāka gabarīta kravu var novietot uz jumta. Tā kravnesība ir 60 kg.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē