• Audi A4 pirmais brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    9. aprīlis, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    3/5Tehnika

    Tehnika

    Līdz ar ieviesto modernizāciju A4 seko līdz citu Audi modeļu piemēram un pārņem jauno motoru nomenklatūru. Šo špikerīti varat saglabāt, lai orientētos jaunāko Audi modeļu specifikācijās:

    • 30 uzraksts modeļiem ar jaudu no 81 līdz 96kW
    • 35 uzraksts modeļiem ar jaudu no 110 līdz 120kW
    • 40 uzraksts modeļiem ar jaudu no 125 līdz 150kW
    • 45 uzraksts modeļiem ar jaudu no 169 līdz 185kW
    • 50 uzraksts modeļiem ar jaudu no 210 līdz 230kW
    • 60 uzraksts modeļiem ar jaudu no 320 līdz 340kW
    • 70 uzraksts modeļiem ar vairāk nekā 400kW jaudu

    No šī saraksta mēs izmēģinājām sadaļu ar nosaukumu 40 TFSI. Zem šī koda slēpjas 2,0 litru TFSI ar 190 ZS. Četrcilindru turbomotors uz šosejas strādā ļoti mierīgi un sadarbībā ar septiņpakāpju automātisko transmisiju spēj pielāgoties jebkura vadītāja braukšanas manierei. Ja grožus pār pārnesumu maiņu vēlaties pārņemt savās rokās, aiz ērtās sporta stūres atrodas manuālajai pārslēgšanai paredzētās lāpstiņas.

    Lai vēl vairāk tehniku pielāgotu braucēja vēlmēm, centrālajā displejā var izvēlēties piecus braukšana režīmus – efektīvo, komforta, automātisko, dinamisko un individuālo. Pēdējā no tiem stūres, akseleratora pedāļa un transmisijas darbību var saregulēt pēc sirds patikas, taču pārējos režīmos var uzticēties inženieru iestatījumiem.

    Mūsu auto uzstādīta arī komforta balstiekārta ar regulējamajiem amortizatoriem, kas paver plašas iespējas braukt gan ikdienišķi līganā, gan brīvdienām atbilstošākā sporta režīmā.

    Jārēķinās gan ar to, ka klīrenss automātiski tiek pazemināts par 10 mm. Ja dinamiska pārvietošanās ir prioritāte, iespējams izvēlēties sporta piekari, kas klīrensu pazemina par 20 mm, automašīnai vēl ciešāk pieplokot pie seguma. Abas šīs izvēles maksā 1110 eiro. Tiem, kam dzīvē ir pretējas ambīcijas, piekari var paaugstināt par 13 mm, izvēloties sliktiem ceļiem piemēroto balstiekārtu (384 eiro).

    Mūsu A4 nebūt nav savā sportiskākajā formā, tomēr auto ir patiesi izveicīgs, 100 km/h sasniedzot nedaudz vairāk kā 7 sekundēs. Kopumā tas šķiet kā sportists uzvalkā. Trenēts, spējīgs, bet tomēr nedaudz ieturēts, atlētismā iepaliekot no Alfa Romeo Giulia vai BMW 3. sērijas.

    Lai arī daži oponē par S Line stūres formas nepieciešamību, mēs šai opcijai dodam īkšķi uz augšu. Lēns brauciens pa pilsētas centru vai aktīva līkumošana uz nomaļākas šosejas – šī stūres forma ērti ieguļas vadītāja rokās. Pēc mūsu veiktā testa, vidējais degvielas patēriņš bija 7,4 l/100km, kas ir aptuveni par pusotru litru vairāk nekā noteicis ražotājs. Vienīgais aizrādījums bija par Start-Stop sistēmu, kas apstāšanās brīdī manāmi noraustīja automašīnu, gluži kā agrīnās sistēmas.

    Benzīnmotoru klāstā pieejamas vēl divas 2,0 l TFSI versijas – 150 ZS modifikācija, ko iespējams iegādāties ar 6MT vai 7AT, kā arī 245 ZS.

    Klāstā arī turpmāk būs pieejamas sportiskās S4 un RS4 modifikācijas, kas attiecīgi attīsta 347 un 450 ZS. Ak jā, vai zinājāt, ka zem S4 motora pārsega sēž V6 TDI ar 700 Nm, kas garantē 4,8 sekunžu ieskrējienu līdz 100 km/h? Tagad zināt.

    Labā ziņa miermīlīgāku dīzeļdzinēju cienītājiem – šeit būs no kā izvēlēties. 2,0 TDI pieejams 136, 163 un 190 ZS versijās. Jaudīgākais no šī trio pieejams ar quattro pilnpiedziņu un septiņpakāpju S tronic automātisko transmisiju. Sešcilidru 3,0 litru agregāts attīsta 231 ZS un tiek komplektēts ar 8AT tiptronic transmisiju un quattro pilnpiedziņu. Kamēr mazjaudīgākās versijas tiek kombinētas ar 7AT, mehāniskās transmisijas izvēle šeit netiek piedāvāta.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē