• 2022. gadā saglabājies augsts pieprasījums pēc «Porsche» SUV modeļiem 

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    26. janvāris, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    2022. gadā “Porsche” pircējiem Eiropā piegādājis 62 685 automobiļus. Tas ir kāpums par 7% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Mājas tirgū Vācijā automobiļus saņēmuši 29 512 klienti, kas ir pieaugums par 3%. 

    Ziemeļamerikā «Porsche» veikusi 79 260 piegādes, kas ir nemainīgs līmenis salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Šie rezultāti ir jo sevišķi pozitīvi, ņemot vērā loģistikas un piegāžu izaicinājumus, kas tika novēroti gada sākumā.  

    Ķīnā, kas joprojām ir uzņēmuma lielākais tirgus, «Porsche» piegādāja 93 286 automobiļus, kas nozīmē, ka kritums ir par 2%. Tas galvenokārt saistīts ar koronavīrusa pandēmijas negatīvo ietekmi. Inficēto cilvēku skaita pieaugums, ar koronavīrusu saistīti lokdauni un loģistikas problēmas negatīvi ietekmēja piegādes. 

    Ārvalstu un attīstības tirgu reģions turpina uzrādīt pozitīvu izaugsmi ar piegāžu kāpumu par 13%. Šajā reģionā 2022. gadā automobiļi piegādāti 45 141 klientam. 

    Saglabājas spēcīgs pieprasījums pēc SUV modeļiem 

    Vispieprasītākie modeļi 2022. gadā kārtējo reizi bijuši zīmola SUV automobiļi: piegādātas kopumā 95 604 vienības. Otrs populārākais modelis «Macan» piegādāts 86 724 klientiem. Ar 40 410 piegādātiem automobiļiem, kas ir par 5% vairāk nekā 2021. gadā, arī «Porsche 911» joprojām ir ļoti iecienīts. «Panamera» nodota 34 142 klientiem (pieaugums par 13%). 

    Elektroauto «Taycan» pasūtījumu skaits saglabājies augstā līmenī. 2022. gadā «Porsche» pasaulē piegādāja 34 801 automobili no šīs modeļa līnijas, tiesa – kritums par 16%. Samazinājums ir saistīts ar piegāžu tīklu problēmām un ierobežotu detaļu pieejamību. Abas šīs problēmas jo sevišķi negatīvi ietekmējušas elektrisko sporta automobili.  

    Tikmēr «718 Boxster» un «718 Cayman» automobiļus saņēma 18 203 klienti. 

    «Pēdējo gadu veidojuši un mūs pārbaudījuši vairāki izaicinājumi, kurus radījis karš Ukrainā, piegāžu tīklu traucējumi un nerimstošā pusvadītāju krīze,» saka «Porsche AG» par tirdzniecību un mārketingu atbildīgais valdes loceklis Detlevs fon Platens. 

    Viņš arī piebilst, ka ir vēl lepnāks par visu «Porsche» komandu, jo šajos sarežģītajos apstākļos ir izdevies piepildīt sapni par «Porsche» automobili lielākam klientu skaitam nekā iepriekš. 

    «Tirdzniecības rādītāju ziņā rezultāti 2022. gadā bijuši pozitīvi. «Porsche» stāvoklis ir stabils. Un mēs turpinām attīstību,» saka fon Platens. 

    Pievienojies dzīvesstila portāla Santa.lv Facebook un Instagram: uzzini vērtīgo, lasi kvalitatīvo.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē