Abu tirdzniecības centru īpašnieka Lietuvas uzņēmuma Akropolis Group izpilddirektors Manfredas Dargužis pauž, ka gaidāmā vienota zīmola ieviešana abiem tirdzniecības centriem apliecina, ka Akropolis Group uzskata Latviju par nozīmīgu tirgu un ir pārliecināti par tā nākotnes potenciālu.
«Neskatoties uz pandēmijas radītiem izaicinājumiem, mēs ticam tirgus izaugsmei un esam izvirzījuši ambiciozu mērķi, lai Akropole kļūtu par mīlētāko zīmolu un izteiktu tirgus līderi," norāda Dargužis.
Tirdzniecības centru pārstāvji sola, ka nosaukumu maiņa un vienotā zīmola ieviešana neietekmēs abu centru ikdienas darbību – tirdzniecības centru darba laiks, veikalu un pakalpojumu klāsts, apkalpošanas un epidemioloģiskās drošības standarti paliks nemainīgi.
Vienlaikus nosaukuma maiņa ieviesīs izmaiņas Alfa zīmola vizuālajā identitātē un komunikācijas materiālos, kā arī paredz jaunās vienotās mājaslapas izstrādi. Tāpat tiks paplašināta pašreizējā Akropole dāvanu karšu programma – dāvanu kartes varēs iegādāties un izmantot abos iepirkšanās centros. Šo iespēju plānots ieviest līdz ar iepirkšanās centru nosaukumu maiņu.
Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šā gada pavasarī.