• Rīgas lidostā pieejams īpašs pakalpojums senioriem un invalīdiem

    Ceļošana
    Santa.lv
    Santa.lv
    30. jūnijs
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Lidosta Rīga
    Rīgas lidosta, tāpat kā ikviena cita starptautiskā lidosta visā pasaulē, nodrošina atbalstītās ceļošanas jeb tā saukto PRM pakalpojumu. PRM ir saīsinājums no passengers with reduced mobility, kas tulkojumā no angļu valodas nozīmē – palīdzība pasažieriem ar ierobežotām pārvietošanās spējām.

    Rīgas lidostas pārstāve Ilze Salna atgādina, ka šis pakalpojums paredz asistentu cilvēkam, kuram traumas, slimības vai vecuma dēļ ir ierobežota iespēja pārvietoties, kam ir funkcionāli traucējumi (dzirdes, redzes, uztveres, mācīšanās problēmas) un nedziedināmas slimības, tai skaitā arī neredzamas slimībām kā astma, epilepsija, trauksme, diabēts, onkoloģiskās slimības u. c.

    PRM pakalpojumi ir bez maksas, turklāt ne tikai izlidošanas, bet arī galamērķa lidostā, ja pasažieris ir pieteicis nepieciešamību pēc tā. Īpaši apmācīti PRM atbalsta dienesta darbinieki katram piemeklē atbilstošus palīglīdzekļus, kā arī organizē pēc iespējas ērtāku, pasažieru vajadzībām atbilstošāku nokļūšanu gaisa kuģī vai izkļūšanu no tā.

    Lai nodrošinātu raitu PRM pasažieru apkalpošanu, šis pakalpojums ir jāpiesaka vismaz 48 stundas pirms plānotā lidojuma.

    To visērtāk izdarīt aviobiļešu iegādes brīdī – aviokompānijas pārstāvniecībā, tās mājaslapā vai tūrisma aģentūrā. PRM pakalpojumu Rīgas lidostā var pieteikt arī elektroniski, sūtot pieteikumu uz e-pasta adresi [email protected].

    Lidostas teritorijā ir uzstādīti divi izsaukuma punkti, kur pasažieris, kuram pieteikts PRM pakalpojums, var informēt PRM atbalsta dienesta darbiniekus par ierašanos lidostā, – izsaukuma punkti atrodas īstermiņa stāvvietā P1, starp C un E ielidošanas sektoru izejām pie lifta, pretī taksometru stāvvietai, kā arī P3 ilgtermiņa autostāvvietā pie iebrauktuves, līdzās stāvvietas operatora birojam.

    Īpaši sagatavots lidostas darbinieks sagaida katru PRM pasažieri, palīdz reģistrēties lidojumam, parūpējas par reģistrēto bagāžu, palīdz iziet drošības pārbaudi ātrās drošības pārbaudes līnijā Fast Track, kā arī pavada ceļotāju līdz pat lidmašīnai.

    Sīkāka informācija Rīgas lidostas tīmekļa vietnē, sadaļā Atbalstītā ceļošana.

     

     

    Projektu finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.
    Par diskusiju un problēmrakstu cikla «ZIŅAS SENIORIEM» saturu atbild Žurnāls Santa.

    Satura mārketings

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk